Carl Waylon Nelson Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 På kvelder/helger bruker jeg å min venn Christian å fly på FSX sin multiplayer med Mdène våre. Vi flyr i Norge og Europa forøvrig, og vi samtaler via Skype under turene våre. Hvis noen av dere andre som har MD-11 i flyparken har lyst å henge med, så er dere hjertelig velkommen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Waylon Nelson Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Er det bare Boeing-gutter her på forumet utenom meg og Christian? heheh :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg er ingen av delene, flygende busser holder jeg meg langt unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 hei Flyr MD11. men desverre bare til fs9.. men har ny pc, så kanskje jeg med tid og stunder tar hoppet over til fsx.. Uansett.. The McDonnel Douglas MD11 er en fantastisk fugl.. mye mer avansert en man skulle tro, og veldig nyttig på alt fra point to point, til long haul. om det trenges... Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hei, jeg blir gjerne med....når og hvor? jeg synes kansje at MD11 er noe av det bedre på markedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Ekeblad Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Heisann Carl Jeg blir også gjene med. Vet ikke hvor avansert dere flyr, for jeg har ingen kjenskap til FMC osv, osv. Jeg får den fin opp i luften og ned på bakken og alt det der, men jeg har forsatt noe å sette meg inn i. Bare kom med tid og sted, så skal jeg se om jeg for sjans til å bli med. Stort sett så er jeg ledig etter kl 21-22, da sover alle små her Mekka en liten Video her i går med MD11, bare for å teste ut sony vegas og sånt, så her er et lite klipp av det flyet du liker så godt. Har ikke brukt så mye tid på det, så det kan gjøres bedre. Hvis det høres gøy ut, så kan vi jo lage en liten MD-11 film sammen (alle som deltar), alttid gøy og filme litt + musikk Mvh Roy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Waylon Nelson Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg logger meg på den innebygde multiplayeren til FSX i 21 tiden ikveld. Hvis det er noen av dere som har lyst til å være med, og som har Skype så kan dere gi meg skype-adressen på PM. Den interne voicegreia i FSX har jeg ikke funnet ut av ennå. Navnet mitt inne på multiplayeren er WaylonAir . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.