Paulo Fernandes Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Da er min paint til LN-RRM til iFly 737NG straks ferdig og vil kunne lastes ned her om noen timer. Da er painten ferdig og klar til nedlastning: her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Lekker "møkkete" paint Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Takk. Da er painten ferdig og kan lastes ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Fantastisk jobb....helt outstanding:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Flot repaint godt gået, men hvorledes lægges den ind.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kurt? Følg linken fra Paulo;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har download fra LINK, og der er RAR fil som jeg har pakket ud og i den er der kun testure fil, intet andet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Du kopierer mappen inn til din iFly 737-700-mappe. Så bruker du IFlys configuration tool til å legge til teksturen der. I samme verktøy kan du konfigurere flyet ved å velge mellom forskjellig MCP, eyebrows osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Makan til painter du lager altså Paulo. Håper du finner arbeidslyst igjen etter en liten "ferie" slik att vi blir begunstiga med enda flere kvalitets painter fra deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Meget lekker paint Paulo, kunne ønske meg en som var et par prosent hvitere om du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Sliter med å få filen inn i iFly 737-700!.... Har kopiert,har prøvd å pakke ut....osv. Er det kun å kopiere mappen fra f.eks linken,lime den inn i FSX iFly 737-700....og vips? Er ikke helt flink med addons saker:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 denne er laga for FS9... prøvde som vanlig å legge den inn i FSX, men det ble litt fargeforsjeller her og der Du må ta den filen som heter Texture.ifly som ligger inne i Texture.LN-RRM og kopiere den inn i FSX iFly 737-700 Men som sagt: den er ikke laga for FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nydelig paint som vanlig Paulo! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 aaahhaaa, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Andre Nicolaisen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Fantastisk paint! Elsker den "skitne" looken. Mye mer realistisk inntrykk enn painter som ikke har det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Meget lekker paint Paulo, kunne ønske meg en som var et par prosent hvitere om du har Det synes jeg faktisk og den kunne vært. Men gjort er gjort. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Takker for hjælpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Kjempeflott paint! Kunne fort trodd at bildet under hadde vært real dersom lysene hadde vært mer realistisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.