Gå til innhold

Tilnærmet ubrukt LG P990 Optimus 2X til salgs


Enok Liknes

Anbefalte innlegg

Selger en tilnærmet ubrukt LG Optimus 2x.

Kjøpt på elkjøp 23.06.2011. for 3689 kroner. Telefonen fremstår som ny og plastfilmene på skjerm og bakside er enda ikke tatt av.

Av utstyret som følger med er det kun laderkontakten som er pakket ut av plasten, resten er uåpnet.

I pakken ligger det.

1 stk Manual

1 stk laderkontakt

1 stk MiniUSB-kabel (uåpnet)

1 stk HDMI-kabel (uåpnet)

1 stk Headset (uåpnet)

 

Kjøpskvittering fra elkjøp følger med.

 

Selges for 3000 + frakt. Smartpostpakke 160 kroner eller A post på eget ansvar til 67 kroner. Gratis ved henting.

 

Test av LG P990 Optimus 2x på Dinside.no

 

Hvorfor selge?

 

Vel. Min trofaste HTC Desire fikk seg et ufrivillig bad i en bøtte med varmt og godt såpevann. Etter å ha skrudd den fra hverandre og tørket den grundig et par dager så våknet den den liv... En liten stund, så døde den.... Men miraklenes tid var ikke forbi og etter et par dager med ekstra tørking så var den god som ny igjen. I mellomtiden så hadde jeg kjøpt ny telefon. Og denne har jeg ikke bruk for lengre. Siden Desiren har vært skrudd fra hverandre så anser jeg den som uomsettelig. Derfor ønsker jeg å kvitte meg med død kapital og selger den nye i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...