Paulo Fernandes Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Etter å ha blitt litt inspirert av hurtigruten og Werner tenkte jeg det var på tide å filme en hel flytur i FS. Men det hadde blitt for kjedelig i seg selv, så jeg har laget en video der jeg har spolt forbi det kjedelige og filmet det mer interessante. Her er resultatet: ENEV-ENGM Filmen er tatt opp med fsrecorder, derfor er flight directoren rar (blant annet). Også været var egentlig verre på ENGM enn det vises i videoen. La meg vite hva dere synes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Prøv Fraps, denne var litt hakkete Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Da tror jeg kun det er hos deg Tom.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hvordan i svarte har du fått til at de sa hva være var på gardermoen,høyde å tiden Paulo? bra vid btw ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Tror nok han harsagt det selv ja Uansett bra video Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Var det jeg kunne tenke meg, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Fin video Paulo!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Prøv fraps, denne var litt hakkete Paulo Filmet er filmet med fraps. Jeg vet ikke hva som skaper hakkingen. Hvordan i svarte har du fått til at de sa hva være var på gardermoen,høyde å tiden Paulo? Det er meg ja. Det jeg har gjort er at jeg har spilt inn et lydklipp av meg selv prate, så har jeg endret på klippet i Magix music maker (sånn at det høres ut som det kommer fra høytalerne i flyet), og deretter lagt den inn i FSpassengers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Nice video Paulo! Jeg merket ikke så mye til hakkingen selv untatt et par steder, men artig at du eksprementerer med både musikk, motorlyder og PA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.