Gå til innhold

Litt mere "Flight".


Gunnar Fidjeland

Anbefalte innlegg

Tre ting de trenger for å få med seg oss som er litt over gjennomsnittet interessert på overgangen.

 

1. Få med seg en god scenery utvikler eller to på laget (Aerosoft etc.)

 

2. Gode addon-fly må være på plass tidlig.

 

3. Oppdaterbar Navdata.

 

Men det blir vel en ny FS9-FSX overgang det her også :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men litt mer topic. Jeg personlig aner en mer konsol tilpassa greie. Blir helt sikkert god dynamik og system realistisk men åpent for uavhengige addon utviklere? neppe. Om dem (veslemjuk) går til sengs med eks, Aerosoft blir det væffal ikke billige addon. Aerosoft kunne sikkert tekt seg ett slikt samarbeid der dem solgte andres produkter med enerett, men ser en på hvem som har gjort de største kvantespranga innen særlig grafik og ytelse er det vel ORB-X teamet som burde få sitte first row. Ikke att jeg har fått gleda av å teste ut set siste dem har kommet med i og med jeg bruker FS9 men etter hva jeg ser og leser her inne samt andre fora rundt om i verda har dem tydligvis gjort noe andre ikke har fiksa til nå.

Så spørst det da om noen av de vi kjenner til så lenagt allerede er innafor døra slik som REX teamet bla.

 

 

Taim vill sjåov ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i perioder veldig bra ut dette her, håper dog det ikke hakker like mye som i episode 3..

 

Fornøyd med at MS nå har fått på plass litt mer realistisk lysrendering, samt at default teksture ser litt bedre ut. Men en eller annen i utviklermiljøet tror jeg har fått dilla på HDR..

 

*Dette blir veldig spennende å følge med på*

 

Håper de legger seg på 1024x1024 denne gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...