Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Er det mulig og fly en Icelandair 757 maskin nedover eller?Vet at det ikke akkurat går under "realismens" rammer... :grin: Jeg kan godt fly fra Keflavik nedover,og møtes enroute nedover .Faktisk så er sjansen stor for at man får MYE mere ATC på vei ned,da ruta går rett gjennom sentral west europa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 LArs Petter : Sunexpress fløy jo med 757 en stud Tror nok 757 er under realismens rammer ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg er litt skuffet over basiskunnskapen rundt UTC tid gutter.. :grin: Det er andre enn deg som skal tidlig opp i morgen Andreas, du får sørge for å pusse tennene og spise kveldsmat før du starter innflygningen, så er det bare å hoppe i seng. Benjamin; 35 er utelukkende en domestic gate. Gate 40 - 45 benyttes til international flights. Ser forøvrig at det spriker litt mellom oppstatte gater på avinors sider og reelle parkeringspossisjoner. Blir derfor gate 45, iht. IPPC kartene på meg. Paulo; Du kan fritt benytte hvilken rute du selv ønsker, vedlagt rute er bare ett forslag. LP; Alt i orden, legger deg inn i flightboarden, noe callsign du ønsker? Regner med du tar turen fra Værnes når du først skal bli med på tur, hvis ikke blir det litt "halveis". :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Vi får ta en tur neste helg når jeg har ferie Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 OK då, Ivar :grin: Brygge 42 på meg då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Sett meg opp som ICE1585 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Da var flightboarden oppdatert for siste gang før flighten. Ser ut som det blir en del av oss i kveld, knall! Om noen ønsker å henge seg på i siste liten, go ahead! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvilken TS Server møtes vi på og hva slags gate skal jeg ta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Som nevnt i første post så møtes vi på ts.vaccsca.org - gate skal du få velge selv, feeling lucky? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Wærness Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 nå er det vel på tida at folk kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 kommer.måtte lage meg middag.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Her er vi på SAG TV SAG TV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 I`m On My Way to LTAI! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Knallbra bilder Benjamin! Jeg følger bak deg på FL390, men følger en litt annen rute som tar meg litt mer østover, forbi sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jo takk du Det viktigste er vel at du kommer til riktig destinasjon , Paulo :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Svendsrud Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Kommet opp i cruise og har fått direct MOGLU. Oslo Control, venter på å gå over til Sweden Control. 2 stk som følger fint bak Og her en av synderne Og andremann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Det var vist ikke bare bare.. Etter en flameout og en uforklarlig simulatorfeil som førte til ett pluttselig fall ut av himmelen er jeg tilbake i Airbusen.. :grin: Den som kommer å forteller meg at de ikke kunne bli med grunnet CTD, dere har en svak sak. :grin: Midt over Polen nå, so far, ATC hele veien, looking good! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvor ble det av deg Paulo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det var den turen.... Sier bare: Fatal Fu****** Error! :cry: Next time i`ll be back! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Svendsrud Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Taxi mot Gate 10B @ Gate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 da er vi nede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Om dere har overskudd og lyst må dere mer enn gjerne ta returen for å ankomme Værnes i morgen mellom 2000 og 2200 til Johannessens trening på ENVA_APP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Takk for turen gutter! Dette var virkelig artig, lenge siden sist nå! Noen kommentarer? Hva kan vi gjøre annerledes på neste tur, ønske om destinasjon/tema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Synd dere skal ha trening så sent(opp hver morgen 05.30 på jobb) :grin: ...Men jeg skal prøve og komme.Flyr ICE326 i morgen BIKF-ENBR-ENVA-BIKF. Satser på dep kl 20.00 lokal tid fra ENVA :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Noen kommentarer? Hva kan vi gjøre annerledes på neste tur, ønske om destinasjon/tema? Im in for whatever,bare jeg får ned en 757 på banen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Modemet mitt sluttet å fungere bare 1/3 ut i flighten Så har ikke internett før tirsdag/onsdag. Bittert når jeg har brukt timer på en paint spesielt til dette eventet Hva kan vi gjøre annerledes på neste tur, ønske om destinasjon/tema? Jeg synes dette eventet var bra. Fikk bare vært med på starten, men jeg syns hele opplegget med event-topic her med timetable for departures er flott. Neste gang foreslår jeg å fly til et sted med bedre ATC-dekning. F.eks London Gatwick, Amsterdam, Alicante, Madrid kanskje. Selv om jeg må innrømme at jeg ikke liker å ha eurocontrol hele veien ned sørover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Mallorca er en fin flyplass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Nå har Norwegian Eagles vært heldige de siste to årene, med ATC på samtlige av de flyplassene vi har fløyet til/fra, både i innland og utland. Unntaket er selvfølgelig enroute ATC, men dette er jo forståvidt bare til bry for oss som holder hverandre med selskap på teamspeak. :grin: I går fikk vi både APP og TWR nede på Antalya, totalt sett var vi ca. 2 timer uten ATC, ikke dårlig av en totalt flytid på litt over 4 timer. Så, man kan vel nesten si at vi kan "garantere" for ATC, selv uannonsert. Hvem ville vel ikke slått på scopet når det kommer 6-8 fly nedover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Men da har jeg ingenting å sitte fingern på, Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Du verden, et NE event som har gått meg hus forbi! Min "unnskyldning" er at simmen er byttet ut til fordel for en Piper i virkelig skala + job in the Caribbean. Så framt jeg har nye maskina up and running og en PMDG NGX innstallert er jeg back next time. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.