Joachim Johnsen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10087320 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Oida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaran Berntzen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Og DER har du grunnen til at jeg alltid velger fly... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hvor ofte brenner det på bergensbanen a, Jaran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Og DER har du grunnen til at jeg alltid velger fly... Ja den var jo saklig. Det eneste som kan forsvare en slik uttalese er om man ser på punktligheta og antal ganger all togtrafikk på østlandet står grunnet teknisk feil av en aller annen art. Men om man ser på antal uhel tog kontra fly, ja da holder ikke den komentaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tror du at det bare er på østlandet togene står? Har hatt store problemer med NSB i løpet av hele skoleåret, og har kommet oftere for sent, enn på tiden som følge av problemer med jernbanen. Kan nevne avsporinger, problemer med signalanlegget, strømkabler som ryker, elektriske anlegg som tar kvelden, tog som rett å slett er slitne, osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei det tror jeg ikke, men tok det bare som et eksempel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tog og jernbane.. *fnyser* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Utrolig godt at ingen ble skadet under denne hendelsen! Brann i tunnel, være seg snøoverbygg eller annen form for tunnel, er noe av det verste som kan skje. Er tydelig at ombordpersonalet har gjort mye riktig da varme og røyk sprer seg utrolig fort i et slikt scenario. Men over til de materielle skadene, så var det vel ikke akkurat tap av 2 stk 73-sett som NSB trengte akkurat nå. Er gode tog som det ikke er så lett å erstatte med en håndvending er jeg redd. Nå trenger vi ihvertfall flere FLIRT sett! *krysser fingrene* Men uansett, ingen ble skadet, og det er det som betyr noe når noe slikt skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Pga. de siste 100 års prioriteringer har vel ikke NSB så mange strekninger igjen å kjøre tog på lenger uansett, ref. stengt Dovrebane, Bergensbane og for øyeblikket Drammensbanen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.