K F Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Noen som så den på TV Norge i natt? Jeg synes det var en kjempe film med bra effekter til tross for at den ble laget i 1977. Jeg likte godt da de fløy Arrow III, men det var volsomt som de herjet med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Akselsen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg så den, ganske mye heftig flyging der ja!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg så den! Den var drit bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Så den ja, men haha var det "Flyakrobatene" den het på norsk? Visste ikke at den begynnte så jeg bare ble sittende å titte litt når den begynnte med flyging gjennom skyer og så kuttet til den Pitt'en som drev med acro, men orginal titelen er jo "Cloud dancer"... Den er bra den ja, har riktignok sett den en gang før, gikk på TVNorge for en stund siden også... Som det ble nevnt tidligere syns også jeg at scenene var utrolig bra lagd, spesiellt med tanke på at filmen er såpass gammel, eneste som var litt corny var når Mustang'en skjøt etter arrow'en så litt ut som om de hadde sånn lys som det er på lekebilder på den [ 02.01.2003, 15:02: Endret av: Fredrik Edvardsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg så den! Kjempebra film, likte når Mustangen og Piper Arrow III hadde litt "dogfight"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 så litt støkke vis og delt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.