Gå til innhold

Hvor mye tåler en rute i et fly?


Gjest Ådne Skaar

Anbefalte innlegg

Gjest Ådne Skaar

Hei, var ute å fløy i vår en gang da jeg trykte på ruta ved plassen jeg satt. Pressa på ruta litt helt til jeg hørte noe knirkelyder. Blei nervøs og ble ikke noe bedre da en annen passaskjer dunka på ruta seinere på turen :o. Er det noen som veit hvor mye de tåler,? (skal ikke gjøre det igjen for å si det sånn)

Flytypen var av Airbus A320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ådne Skaar

Hvis du får med deg en vindushakke ombord på flyet da ? :o Sånn du bruker på bilruter eller i busser. Hvis jeg ikke tar feil vil en vanlig bilrute smuldre i biter dersom du kun hakker løst på ruta? Vil ikke prøve på ei flyrute men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en stund brukte vi akryl vinduer med et tynt herdet glass på utsiden. Årsaken var at det oppstår ganske fort en masse små riper i acrylen så den blir matt. Det herdete glasset skulle gi deg en mye finere utsikt. Problemet var at det oppsto helt ufarlige sprekker i dette glasset men, det skremte vann av folket. Dyre var de også men, de holdt altså ikke mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aleksander Milde

Har du nevner det så er det faktisk vanvittig mye riper på vinduene ja. Skulle trodd noen hadde stått med en bottle cap og skrapt hele veien. Men hvorfor oppstår disse ripene, er det på grunn av trykket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...