Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hei Alaska Wing Men går på NGC, NÅ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Var ikke han første bushpiloten litt forvirra når han leita etter den gruven? Trodde han hadde kart å fly etter jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Tom: Jeg skjønte heller ikke hvorfor han ikke bare brukte GPS'en når han først var under skydekket, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Waylon Nelson Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ja ja hehe han fikk nå levert dieselen Han studenten som landa på veien da ) "Gå ned bak den semitraileren der" sa intruktøren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Carl: Ja, det der synes jeg var utrolig stilig! Skulle gjerne hatt meg noen Alaska-leksjoner :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Fikk lyst til å fly bush jeg nå, tror jeg må fyre opp FSX for litt gruveleveranser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.