Sivert Indergaard Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hei! Vi går rett på sak. Push and start, stand 41. T/O thrust set. På NORPO3B dep. Trondheim i bakgrunnen. Svinger mot TOLGA, dramatisk vinkel synes jeg. ENDI-glitchen, godt synelig fra FL380 Så spoler vi for å se Norge forsvinne For å så spole fram til London Og Gatwick Short final (litt høyt :crazy:) Oppbremsing Og parkert på stand 19 Kommentarer er velkomne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Flotte bilder, 115 Den ENDI glitchen forsvinner viss du har lagt inn Norway Scenic X og Norway Quality Mesh for FS9... Begge ligger på filbiblioteket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Min gylne regel for FS-bilder er: "Aldri ta bilder av det ingen vil se: stygt scenery, rare skyer, blurry teksturer m.m. Her har du gjort nettopp det. Alikevel syns jeg noen bilder var bra. Det første bilde var litt kult (spennende vinkel), og jeg likte spesielt det nestsiste bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Flotte bilder. Dette er ikke ment for å pirke, men mer som et tips. Ser du ikke har plottet inn Take off speed (V1, VR og V2) også når man er over transition altitude så er det vanlig prosedyre og trykke på std for å sette trykket til standar atmosfæren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 På det dramatiske bildet ser det jo ut som du er i deep decent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Nydelige bilder, spesielt det første! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Synes dette var flott jeg Sivert Hvordan er fps på EGKK i forhold til Værnes? Og hvor fant du -NOL painten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Hvordan er fps på EGKK i forhold til Værnes? Jeg ihvertfall har bedre FPS på Gatwick, men jeg har jo rævva pc... Hvor fant du -NOL painten? Painten finner du her. Men du må legge den inn via iFly FSX Configuration Manager (Som er inkludert) Ser du ikke har plottet inn Take off speed (V1, VR og V2) Gjorde faktisk det, men det dukket ikke opp. Hva gjør jeg feil? også når man er over transition altitude så er det vanlig prosedyre og trykke på std for å sette trykket til standar atmosfæren. Hvor er STD? Finner den ikke :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.