Pasi Jorgensen Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 En yms gjeng iFlyere tok turen fra ENBO til ENVA i flott midnattsol. Her følger noen bilder fra turen, teks under bildet Take off, Robert og Jan Arild travelt opptatt med å programere FMC...jeg? He he he he Flott lys. Litt fra andre siden. HUD er kjekt. Passerer Brønnøysund mens mørket senker seg. Sunset. Men det gjør ikke noe når man har det så koselig i cockpit. Siste rest av sollys forsvinner i horisonten. Så var det landing. Mens jeg parkerer, lander Robert mens Jan Arild ligger på final. Fred og Øystein var også med, men var så forsinket at jeg så ikke snurten av de :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Sinnsyke bilder Pasi. Flott oppsett du har der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Nydelige bilder, Pasi! :grin: Men for meg: :cry: Ingen FS, Ingen Kos :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Takk takk guttær, funker bra nå ja. Har vært en del styr med å få overklokkinga stabilt, mye pga at jeg ikke har peiling he he, men med tid & tålmodighet er alt mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Du deltar vel på screenshots konkurransen hos iFly Pasi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 http://i251.photobucket.com/albums/gg310/FSshed/cMP23may_00282.jpg Fett bilde Pasi, riktig nok ikke min favoritt farge men svært dramatisk var det likevel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 @Geir: Nei, hvilken konkuranse? Hvor mange kg gull kan jeg vinne? He he he, har aldri vunnet i slike konkuranser, derfor er jeg overbevist om at slike 'konkuranser' er rigget og at det derfor ikke er noe vits å delta (heh hehe hehe heheehehehe) :grin: @Tom: Du får skylde på Robert Teisen, det var han som stillte opp med server og vær, jeg fløy bare På den ande siden, så fikk man jo oppleve ett vidt spekter av lys....og mangel på det, på denne turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Været er vel generert på serveren, men fargene tror jeg nesten sikkert er noe du har valgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Det kan du forsåvidt ha rett i, men det var nå ikke bevisst ihvertfall...eller het det 'bevist'? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Riktig første gang, bevisst, du har jo ikke bevist noe enda he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.