Gå til innhold

Ny flight-Yoke?


Rune Skjølingstad

Anbefalte innlegg

Heisan,

første posten min i kaffekroken her på fs.no "[smil]"

Jeg lurer litt på om jeg skal gå til anskaffelse av en yoke, og om dere kan komme med erfaringer om hva jeg skal kjøpe og hvor jeg skal kjøpe den?? "[Rullende

 

poster også et inlegg jeg postet i går som jeg ikke fikk svar på..

 

her kommer det :

Lurer på en ting hvordan er presisjonen på ch-yoken i forhold til Microsoft Sidewinder Pro USB, jeg har den joysticken og er meget fornøyd med den(uten force feedback), men jeg synes den har latterlig dårlig throttlespak, kunne tenk meg en bedre trottle også i tillegg, men det må vel være bedre throttle(presisjon) på CH Flight-Sim Yoke USB

kunne også tenkt meg den der som er testet på avsim.com, "Advanced Flight Control System III USB Version Yoke & Throttle" den er jo rådyr! "[Eek!]" "sikle", "sikle" "[stort .En annen ting er at det er umulig å finne bilder av throttle-delen av yoken , Kan noen anbefale hvor jeg skal kjøpe CH-yoken? Helst der den billigst og best service pluss at den er inne på lager, vil ikke vente i flere uker på den "[stikk"[Rullende

 

Takker for svar "[smil]"

 

GOD JUL ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Jørgen, det var det jeg ville vite "[blink]" Hvordan er sensibiliteten i yoken, er den litt tung slik at du får følelsen av å fly større fly? 737,md80,747?? "[stort

Er det noen som har erfaringer med å kjøpe slike ting utenlands?, lurer litt på å kjøpe hos Simware http://simw.com/ , ganske billig der, med både pedaller og yoke... "[smil]" De sender faktisk med chronopost "[Cool]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er ny på flightsim.no og ser at dere nevner CH YOKE USB styrespak. Har en eldre type av denne, men får den ikke til å virke på Windows 10 og den nye FS 2020. Må en laste ned en spesiell driver? Ser at den kommer opp med navn, men i skjermbilder er det kun et sort felt med et spørsmåltegn i.

Fint om noen kunne svare?

Med vennlig hilsen Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...