Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Sjekk lyden av denne da den taxer forbi. 34 liters V12 Daimler Benz(DB601) med kompressor.. :grin: [video:youtube]jNUNJ5wdBZc Jeg har samme fly i FS.Wings of power ME-109E,i samme paint.For en lyd.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Russell Aviation Group har en fin liten sammling som jeg godt kunne tenkt meg i egen hangar om jeg hadde maaaaange millioner å avse... Me-109E, Spitfire Mk. IX, Hurricane XII og en Harvard. Piloten i videoen, Rick Volker, flyr i tillegg til flyene nevnt ovenfor airshow med Sukhoi 26 og instruerer i Extra 300L, Sukhoi 29 osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Tøfft,Clamer. Jeg så i en annen video med samme fly,at Walter Eichorn fløy den da.Han flyr vel Rote sieben nå,for Messerschmitt stiftung. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Vet ikke om de lar han fly den lenger. Jeg traff Eichhorn sist i 2009 og da ble det mumlet om at de ikke lot han fly Me109ene lenger etter et par landingsuhell. Her er forøvrig et lite klipp jeg laget med "rote 7" i Wels. DB 605 i denne [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Tøfft.De er noen heldige karer,de som får fly slike sjeldne maskiner. DB605 er jo en Monstermotor kontra Rolls Royce Merlin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander.Rønning Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det kuleste er jo at det faktisk er EKTE 109-ere, ikke omlakkerte HA.1112 Buchon som det pleier å være. DB605 lager fantastisk kul lyd :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 "Rote 7" er vel faktisk en salig blanding om jeg ikke husker feil. Den startet livet som en HA 1112 og ble blant annet fløyet i Battle og Britain filmen. Fikk DB 605 motoren først rundt 2000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Hispano Buchon=Messerschpit. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Stilige videoer, har brukt kvelden på å sette i stand min egen "Emil". Venter bare på at vinden skal gi seg et par dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Så "Rote 7" på RIAT i fjor hvor den deltok i Battle of Britain fly byen, for en utrolig lekker maskin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Dette var virkelig fine bilder,Fredrik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Knallbra! Om nå bare 1C kunne gitt oss autentisk DB601 og Merlin-lyder i Cliffs of Dover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander.Rønning Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er lyden i CoD som i IL-2? (altså samme lyd på alle motortyper - en lyd for V-motorer, en for stjerne og en for jet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Foreløpig ja, Aleksander. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Ove Heggen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Nydlige bilder og filmer av Me - 109e. Måtte vært rått og fått fløyet noe sånt.. Fly historie rett og slett.. Takk for fine bilder og film.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen revheim Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Da har jeg det fint, kan fly en sånn når jeg har lyst se her :-) http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showgallery&Number=606885 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.