Knut Arne Nygård Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er det nokon her som har fått erstatta skada FSX plater? Skulle installere no men har problem med plate 1. Det har vore nemnt her at platene kan byttast inn, men lurte på om nokon her hadde gjort det? Kvar går ein evnt. for å få gjort det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 De skal ha 250 kroner pr. plate...en kan liksågodt kjøpe simmen på nytt. De er haier :mad:. Men har du garantitid igjen, kunne du jo prøve å ringe de. Prøv først å vaske DVD'en med Zalo, og test en gang til. Kan og lønne seg å rense linsa på spilleren, om du har utstyr til det. Mine FSX DVD'er lar seg installere, men jeg fikk ikke lest SDK filene. Løsningen ble å kople USB DVD spiller til en bærbar med XP, og kopiere SDK filene til en USB pinne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Kjøpte ny DVD brennar i dag så det er nok ikkje den. Har prøvd å vaske og pusse plata utan hell. Det blir nok å låne plater frå ein kompis og kopiere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Last ned fra en illegal side med god samvittighet.. siden du eier en kopi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kan være tildels enig med deg Kleppe. Men skulle du være så uheldig å bli tatt (les at det er SVÆRT usannsynlig) så nytter nok ikke den i retten... Dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre Gjerholm Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har skade på den ene av mine dvd'er, men jeg hadde tatt en kopi før det skjedde. Når jeg har reinnstallert har jeg alltid brukt dvd-kopiene og produktnøkkelen som fulgte med orginalen. Er det noen link mellom produktnøkkelen og innholdet på dvd'en? Hvis ikke kan du jo bare få kopi fra hvem som helst og bruke din egen nøkkel. Det samme har jeg gjort med Windows. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hadde ikke hatt noen kvaler med å laste det ned. Foretrekker å kjøpe spill digitalt fremfor fysisk, håper MS Flight slippes som download også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.