Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Satt en stund her og var veldig frista til å kjøpe meg en 737 her, men så tenkte jeg at det blir litt for dumt å kjøpe to på kort tid, men fristelsen lå der enda. Her kommer en oppskrift på hvordan man ikke får lyst til å fly 737 i kveld, man drar fram det stikk motsatte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 må si meg helt enig der (slenger inn hva jeg gjorde for å glemme den nye Boeingen, om det er greit?) også ganske motsatt da.. på sin måte Boeing vs Airbus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Helt riktig, Olaf ! Selv skal jeg innstallere Intel X25 SSD disk på nasjonaldagen, mener å ha lest at du kjører FSX på samme? (Isåfall, merker du noen forskjell på loading i sim, hhv i PNW/Orbx land?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg kjører FSX fra en 160GB X25, og synes det funker veldig bra. Ikke bare begrenser det hvor mye dritt jeg kan ha inne, men loadingtid is a non-issue. Tar ikke mange sekundene å laste inn hverken fly eller scenery. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hvor er liker knappen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Tenkte på det samme Olaf, blir nødt til å dra frem Cub'en og frese meg noen lange turer :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Fantastisk flott bilde Olaf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.