aleksander rødland Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Er nylig blitt medlem av Virtual Norwegian og koser meg med innlandsrutene med de flotte sceneryene fra Jo Erlend og Cloud9 sitt Bergen Scenery. Nå mangler jeg bare NGX'en så blir det komplett. Wilco sin 737 får duge så lenge, men jeg gleder meg veldig til å dumpe den langt vekk fra maskinene min! Den grå stripen oppe og nede på bildene skulle egentlig være hvit for å gå i ett med bakgrunnen her, men ser nå at de er grå. Vet ikke helt hva som skjedde der, men men. Parkert på Gate 31 ENBR Taxer mot bane 17 og passerer brannstasjonen. Kanskje litt mye bilder fra denne turen bort til rullebanen, men syns dette sceneryet fortjener å bli vist frem! Lining up! Airborne Her ser vi ned på Åsane, Breistein og litt av Osterøy. I bakgrunnen er Norhordlandsbruen, knarvik og deler av Nordhordaland. Ser utover Osterøy Her ser vi ned på Ostereidet og utover Stranda, Hindenes, Myking og Fensfjorden. Der sluttet mine lokalkunnskaper så fra nå av kan bildene tale for seg selv =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Helt rått! Nydelige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Veldig bra! Liker hvor krispe de er. Har du gjort noen tweaks i fsx.cfg siden bakke teksturene er så klare å fine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Nei dette er faktisk en veldig nyinnstalert versjon av FSX uten en eneste modifikasjon i fsx.cfg Eneste som er innstalert er UTX,ETE,REX også da flyplass sceneryene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Tøft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 16. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 16. mai 2011 Wow, meget flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Tusen takk =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Nydelige bilder, Aleks! Naturlige farger og akkurat passe redigert! Alltid like kjekt med nyinstall av FSX og alt går som det griner! Har faktisk fått Wilco`n til å funke etter å ha måtte krype til korset og skifte over til SB4 :grin: Ka er specsa på pcen din egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.