Audun Sjøen Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Vi simmere av alle typer har egentlig et fantastisk år dette året. Først får vi DCS A10, som bare blir bedre og bedre hver gang jeg starter det, og etter det får vi ikke mindre enn 2 stk 737 av god kvalitet. Og mer kommer det vel. Uansett tenkte jeg skulle slenge inn noen bilder av Hog'en mens vi venter Her har vi min broder Eivind eller Snajper som han liker å bli kalt som peprer noen stakkarer med GAU'en Hvis dere ser godt etter så ser dere restene av en A10 litt lenger nede her Ett av våre favoritt mission, laget av Karl Johan, kolonner, CBU mat Hender vi prøver oss på nattes tid også, med miksende hell hvis du ser nøye til høyre for HUD, vil du kunne se laser strålen til Karl Johan Greit at det blir litt å gjøre for de på bakken også. Hrrm..... :blush: Sånn og der var det akkurat som nytt igjen Og så lenge varte det SA-7 er noe herk av og til Og ikke gir han seg med første heller... Vi ser vel alle hvor dette ender Eivind kvitter seg med litt ekstravekt Fortsetter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Klarte å få dette med meg på en av MP omgangene våre, tror det var Eivind som tilfeldigvis trykka på en av røykgeneratorene med et uhell eller noe sånt Her fant han i allefall av knappen til slutt, men fint bilde blei det lell Flott lys Smart AI, tar du ut en bro, finner de et sted der elven kan krysses, mens sivil trafikken hoper seg opp. Tror det er jeg som henger i fallskjermen, mens flyet mitt fortsetter mot bakken Siste bilde i dag, Karl Johan driver med unnvikende manøvrer i dalsøkka innafor med lavt skydekke. Takk for denne gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 15. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 15. mai 2011 Kanonfine bilda! Ser at jeg må fyre svinet opp igjen no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Sweet, elsker Svintet Men å bytte det ut med en 737 er jo nærmest blasfemi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Takker for kommentarer Men det er vel ikke snakk om å bytte ut Svinet mot en annen gris (737) men heller komplementere litt Har forresten vært på forumet og funnet et par geniale MP mission, disse er tungt skriptet og med custom lydfiler for radiokommunikasjon, randomiserte missions gjør at du aldri går lei. Tror vi har spilt det samme missionet 6-7 ganger nå og det dukker ennå opp nye overaskelser, herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.