Olaf Ghanizadeh Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Begynner å bli en tid siden jeg la ut noen bilder. Så her kommer litt forskjellig fra rundt om i FTX-verden. Begynner med det tyngste først. JST735 på vei fra YMML til YMLT. Så en tur fra KORS til Walter Musas Field. Kanskje litt i korteste laget for Duken, men det gikk nå ned og opp igjen. Og helt til slutt to ekstrabilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 flotte bilder Olaf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det er dessverre ikke lov til å banne her... Men dette var Jævl* fine bilder, Olaf! Topp 3 av de beste bildeseriene eg noen gang har sett! Ka er specsa på pcen din egentlig (Vet du har klokka 2600K`en til 4,8 men ka er resten? :grin: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Flotte bilder Olaf! 2600K klokket til 4.8? Den sparker vel godt ifra da, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Vakkert...ill rest my case.Som Troy Mclure fra The Simpson sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Takk for kommentarer! Jeg har faktisk ikke 2600k, men 2500k og for tiden kjører den på 4.8 uten noen problemer. Høyeste tempratur fikk jeg en gang på en søndagstur og da var vi oppe i 70 grader, har dog ikke satt inn noen ekstra vifter for å trekke ut varmluft i toppen på kassa. Benny: Tror nok den nye maskinen din blir like rå, om ikke råere. Som sagt så har jeg 2500k, en 160GB Intel SSD som FSX ligger på(loader grisekjapt, og det gjøkke meg noe), 8GB Corsair Venegance 1600 Mhz CL8 og Gainward GTX570 1280MB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ballalaika! :D Viss eg får den kvaliteten der kommer eg sikkert til å spamme forumet med screenshots framover :grin: Sorry gleden min... Kan ikke noe for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 REX OD er også en viktig ingrediens her, så det bør defintivt kjøpes inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Nono problemo... REX2 ble bestilt i går! forventer den i posten om noen dager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Men hvordan ligger fps'en din på si den turen med Airbus X der? Hva er snitt fps på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 FPS-en min varierer litt, men har aldri noen problemer. Vil tro at den lå på rundt 20 over YMML der(target på 35), men så lenge det ikke hakker så er det greit for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 16. mai 2011 Fargerike bilder, spenstige vinkler, tøffe fly !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 REX OD er også en viktig ingrediens her, så det bør defintivt kjøpes inn. REX Overdrive koster ikke penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Du må kjøpe grunnpakka av REX først, da. Så jo, du må bruke penger for å få REX OD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Kan du sende meg en link til skjermkortet ditt, Olaf? :confused: PS! Du bør kanskje slette litt PM siden det ikke gikk ann å sende til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 True true, gjør det heller manuelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=620654 Her har du link, tror egentlig GTX 560 Ti er mer bang for the buck, men 570 er jo også et bra kort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Takker, Olaf... når eg se hvilken grafikk du får med 570 forstår du vel ka eg lukter på :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Kunne betalt deg hvis du viste oss REX oppskriften din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Saying the Same :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Rune Garborg Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det er dessverre ikke lov til å banne her... Syns nå av og til jeg ser litt banning da ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.