Mats Ruste Holen Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hei! Her kommer noen bilder fra en tur med SAS 737-400, LN-BUF fra Gardermoen til Frankfurt Main. The line 01R I lufta, forlater Gardermoen Oppe på cruise, FL340 TCAS systemet begynte og ule om trafikk som kom passerende. :grin: På approach, passasjerene ser Frankfurt. Kom litt høyt inn mot flyplassen så bremser måtte brukes for mer effektiv descend. Final rwy 25R Landing og shut-down Håper dere liker bildene! Legg gjerne igjen en kommentar. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Fine bilder dette. Men du var vell noe høyt på final?? Men duverden for en grusom AI traffic du har inne. Hvilken utgiver er dette da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Synes det var flotte bilder, Mats! Steinar: Ka er det som er så viktig med AI modeller for deg? Alle kan da ikke ha sin egen AI-pakke med perfekte modeller sånn som du har. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Fine bilder. Men er veldig enig med Steinar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Takker for kommentarer! AI-trafikken er MyTraffic 2010. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ja... det var ikke de peneste AI-modellene eg har sett, men eg tror de fleste har forstått at han alltid liker å hakke ned på ALLE AI modellene som kommer med på bilder. Selv har jeg WOAI og kunne ikke vært mere fornøyd enn eg er... De er heller ikke de peneste, og det vet jeg, men jeg driter i det... sånn som f.eks Steinar ikke gjør. AMEN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Gir f... i hvordan dem ser ut, bare dem er der. Godt detaljerte med 100 % trafikk spiser altfor mye FPS synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Enig med både Mathias og Benjamin. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Takk for det, Mats! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Fine bilder! Ser nå ut som du om ikke annet har MER enn nok AI Til dere andre: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Veldig fine bilder! Er det den painten på filbiblioteket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Ja, painten ligger i filbiblioteket her på Flightsim.no LN-BUF til Wilco 737-400 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 er det ikke du som paintet den da Christian? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 De er heller ikke de peneste Det er faktisk feil. WOAI bruker stort sett de samme modellene som meg faktisk. Steinar: Ka er det som er så viktig med AI modeller for deg? Er bare veldig kresen på hvordan fly, scenery, osv ser ut. Det gjenspeiler hele FSX instalasjonen min. Ser ting ikke bra ut, ja da kommer det ikke inn på harddisken min. Og om sceneryet er fint å se på, men afcadfila er elendig risikerer hele sceneryet å ryke rett ut om det er mye arbeid med å få denne bra. Blant anne Kastrup er en plass som ikke kommer inn før det kommer en bedre afcadfil for sceneryet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.