Gå til innhold

Vestfjord Air .


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Widerøe har intet å frykte, konkurransen rettes først og fremst mot fraktmarkedet. Jeg flyr jo en og annen tørrfisk med de småflyene jeg har i hangaren, men nå satses det på de store pengene som ligger i å frakte tulipaner fra Amsterdam.

Kom over en nesten ny 707 i en hangar i Nevada, som har vært brukt til brannøvelser i noen år. Den er litt sotete og lukter ikke godt, men hva slags gods bryr seg om det?!

 

vf1.jpg

 

vf2.jpg

 

vf3.jpg

 

vf4.jpg

 

vf5.jpg

 

vf6.jpg

Du store verden here we come.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!! Kunne vært moro å dratt på øy-hopping i Lofoten med den doningen der. Du ser selv om du tar det som en utfordring eller bare en vanlig kommentar tidlig en fredags morgen.

 

For guds skyld Stian. IKKE gi Ernst slike dårlige ideer!!!! Da det er ensbetydene med alt for mange fantastiske bilder ifra den gale mannen på Nordsia av Bodø :grin:

 

Flotte bilder. Brann og Havaritjenesten på smatlige plasser i Lofoten og Vesterålen er satt i høyeste beredskap i tillfellet denne fuggeln skulle finne veien til en plass med alt for kort bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Thank you folkens :grin: .

 

Hahaha!! Kunne vært moro å dratt på øy-hopping i Lofoten med den doningen der

 

For guds skyld Stian. IKKE gi Ernst slike dårlige ideer!!!!

 

He he, for seint Steinar, det er ikke en eneste flyplass i Lofoten og Vesterålen som jeg IKKE har gjort touch and go med 707`ern :grin: . Modellen er som skapt for å flys ureglementert, og med lite fuel innabords er det kjempegøy å beregne manuelle inn ( og ut ) flyvninger til småflyplassene. Full stopp-landinger er i drøyeste laget, men en liten touch her og der lar seg gjennomføre :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Er dette blitt dokumentert av lokalbefolkninga på noen av disse stedene?

 

He he, du gir deg ikke :grin: . Tror de fleste sprang og gjemte seg i kjelleren, men det tikket inn et par snapshots.

 

vf8.jpg

.... det første kom fra flyklubben på Reine, som påstod de ble forbiflydd uten varsel fra flykontrollen......

 

vf7.jpg

..... og det siste fikk jeg fra en villturist som drev fuglefotografering på Vedøya. Fuglene var skremt bort i dagesvis, og det eneste flyvende objektet han fikk fokusert på var denne sværingen som suste forbi :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...