Gå til innhold

Microsoft Flight


Remek Kaluzynski

Anbefalte innlegg

En grei oversikt her:

 

The exact date of the release of FLIGHT has been foretold by Nostradamus. Thus:

 

1. Microsoft = 9 Letters. (Flipped upside down = 6)

2. FLIGHT = 6 Letters. =6

3. Simulator = 9 Letters. (Flipped upside down = 6)(Notice that MS dropped the Simulator name from the game to confuse us from the prophecy.)

 

Okay so the number 666 has been established. This means that FLIGHT will be released on a day of great horror for humanity.

 

Next:

4. The second press release from Microsoft concerning FLIGHT was on DEC. 8. 12+8=20

5. This is the first version of the product without the Simulator name (again done to confuse us from the ultimae prophecy.) =1

 

So. 20+1=21. We now have the day of release, the 21st day of the month.

 

6. FLIGHT will be released in time for Christmas which falls in the Month of December = 12. Now we have 12/21.

 

7. FLIGHT is still in alpha testing (Alpha being the 1st letter in the Greek Alphabet) = 1

 

8. FLIGHT will then proceed into Beta testing (the second letter in the Greek Alphabet) = 2. which equals 12 = 2012.

 

So there can be no doubt that FLIGHT will be released on 12/21/2012.

 

Which coincidently is the end of the Mayan Calandar and the exact day that a meteor will smash into the earth and kill everyone.

 

So, the good news is...MS FLIGHT will be the best version of the game ever released and will include every feature ever asked for and perform at 500 FPS on a Pentium 1. The bad news is shortly after you start your first flight, you will be evaporated in a blinding flash.

http://forum.avsim.net/topic/335263-release-date-guess/

 

:eek:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyeste info fra PC Pilot magazine:

 

1st Question - Has Microsoft Flight been designed completely from the ground up or does it include elements from FSX?

 

Microsoft.....we're building from the ground up focusing on the "purist" simmer as well as a larger range of people with varied interests in aviation....we will take advantage of the expertise and existing elements of the existing FS code base and architecture where it fits.......after 30 years of evolving the same code base, it's time for a fresh look!

 

2nd Question - You mentioned a 'New Performance Attitude'. Can you elaborate?

 

Microsoft......previous approach to performance was to maintain a long life over a five-year period (time enough for simmers to go thru two or more computers). This approach was seen as a benefit, until now. The side affect was that no PC could run it with the settings maxed out at product introduction. The new goal is to provide a fantastic experience "out of the box" on the first day......on your current computer. Microsoft didn't elaborate on how they were going to accomplish that goal.

 

3rd Question - Will Microsoft Flight include multi-player mode?

 

Microsoft.....Absolutely....we will enhance both the individual and social aspects of Flight. The existing multi-player mode was great for some players, but confusing and frustrating for others. We continue to look for support from organizations and communities who provide enjoyment to many, as well as Microsoft adding more value to a broader flier base. Microsoft didn't provide any details on how they intend to do this.

 

4th Question - Will there be an opportunity for third-parties to produce products for Microsoft Flight?

 

Microsoft........we are creating the tools and facilities to enable external content to all users.....we recognize we can't do it all!!! At the heart of the new approach is a new integrated marketplace....and we are not ready to reveal the full details on this new concept yet. The basic idea is to make the entire user base more aware of all the third party applications as only a small percentage of the total user base are currently aware of all these add-ons. The goal is to empower the entire user base to pick and choose from this vast number of products available to them.

 

http://forum.avsim.net/topic/335304-pc-pilot-may-june-summary-of-flight-interview/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står ingenting på siden deres, men håper det kommer nå snart:) Nå hadde jeg 2 timers tur i fsx, med fspassengers på, så rett etter landing fikk jeg "fsx sluttet å fungere" fikk ikke registrere flighten i fsp:( lei av alle crash....
Det er nok, dessverre, ingen grunn til å tro at Flight kommer til å bli noe mer stablit, i starten vil det nok tilogmed være langt mer ustabilt enn det FSX er i dag.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, og hvilke "spill" der ute har så mange produsenter av tilleggssoftware som Microsoft Flight Simulator X? Jeg har aldri opplevd noe krøll med FSX som ren install fra dag 1. Riktignok kom ett par servicepacks, og det er helt naturlig. Men å si at softwaren er ustabil i utgangspunktet synes jeg er en for drøy påstand. FSPassenger kan jo ha noe med FSX krasjen å gjøre ;)

 

Holder du PC-Pilot? Der kan du i de to siste nummerene lese litt fra et intervju med utvilkerene og hvilke tanker de har gjort seg ifb. lansering av denne nye simulatoren. Og ikke minst filosofien bak den nye simulatoren kontra den gamle når det gjelder hardware ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FSX er vel den mest stabile versjonen jeg har hatt siden FS5. FS2004 kræsjet for mye på grunn av seasonal bug'en, og memory problemer. Det er stort sett addons som lager kræsjene, og alt i alt hva stabilitet angår, har jeg ikke mye å utsette på FSX. Stabiliteten og den langt bedre grafikken, var en lettelse i forhold til FS2004. Men grafikken i FSX ligger ennå langt etter det den kunne ha vært, og jeg gleder meg til å sammenligne Flight og X-Plane 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med alle i alt! :D

 

Nei, men altså jeg anser at problemet med FSX ikke er stabilitet som sådan, men mangel på robusthet. Det er nok litt for lett for tredjeparts utviklere å ødelegge FSX, for å si det på den måten. Og det er som Fred påpeker en nokså unik utfordring for denne tittelen.

 

Samtidig syns jeg ikke Fredrik er helt på jordet akkurat. Vi må ikke glemme at FSX slik vi kjenner det idag er 2 servicepacks og ett års knallhardt omfattende arbeid etter release-versjonen. Det var saktens ikke særlig bra det de slapp i 2006.

 

Fredrik har et poeng når det kommer til spill generelt, og Fredrik har i høyeste grad et poeng når det kommer til Microsoft. Idag er alle blendet av at de fikk Vista i orden gjennom Windows-7, men de har ikke den peneste historikken vil jeg påstå, og har på ingen måte vært redd for å selge halvferdig programvare. Dessverre er de ikke redde for å la det forbli halvferdig heller.

 

Hvorvidt det vil skje med Flight aner jeg ikke, men helt utenkelig er det vel ikke, så jeg vil i alle fall ikke kaste dem som våger å insinuere slikt på bålet riktig enda.

 

Tiden vil vise, og vi gleder oss vel alle til å se den nye simmen. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter meg til betraktningene til både Fred og Andrew. De største synderne er vel vi brukere selv, f.eks med forsøk på å få diverse addons utviklet for FS2004 til å fungere i FSX etter X-antall foreslåtte justeringer. Når installasjon av addons utviklet for FSX feiler; hva kan vi forvente ved installasjon av addons i FSX beregnet for FS2004? Og hvilke etterfølgende problemer genereres i FSX for hver eksperimentell installasjon? Ja, jeg bare spør.

 

Runeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...