Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 11. mai 2011 Endelig fikk jeg tid til en kjapp liten flytur. Lånte meg testutgaven av F-22 på Edwards, og stakk oppom Death Valley i den kjølige morgenluften. Ikke noe mål og meining....... , bare for å lufte hodet og røre på noen muskler . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Artig at du fikk "låne" en da Ernst, har spurt og spurt, men fikk ikke låne jeg... Flotte bilder av et stilig fly med nydeleg landskap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Vakkert Ernst! :grin: Driver trening i området jeg også (Tror release kan bli rundt midten av juni.... :cool:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. mai 2011 Flotte bilder av et stilig fly med nydeleg landskap Takkåtakk. Landskapet er fantastisk å fly i, og det er gratis ! Driver trening i området jeg også Nyyyyyydelig Gunnar, ville heller ha flydd T-38 enn F-22 !! Og Death Valley egner seg perfekt for testflyvning, ikke så langt fra Edwards, er photo-scenery og null belastning på frames . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 GRATIS!!!???? :grin: Link? :blush: BTW: Nydelige bilder, Ernie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 http://aussiex.org/forum/index.php?/files/file/525-death-valley-holgermesh/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Heftig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 På vei ned mens eg skriver :grin: Takker så meget for linken , Fred Kommer sikkert ett par shots senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Et bilde fra meg fra dette fantastiske sceneryet Bærre Lekkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.