Gå til innhold

MiniPrivatEvent Molde 11.mai :)

Svale Andre Leren

Anbefalte innlegg

Hei alle.

Jeg og Snorre har bestemt oss for å se om vi klarer å trekke til oss litt trafikk opp til nordvestlandet. Snorre er nybakt Approach kontroller, og vil bemanne Vigra APP. Jeg kommer til å sitte på Molde AFIS.

Dette gir muligheter til å ta seg en fin tur til/fra den lille byen mellom de flotte romsdalsalper, om du så velger VFR eller IFR. Tar du deg en VFR tur, er det mange flotte fjorder og fjell å utforske. Skulle du komme på besøk med en litt større maskin, så er det en utfordrende beligenhet mellom fjell og inni fjorder. Dette gir jo også noen riktig morsomme, interresante og utfordrende departures. Molde har en kort rullebane som kan gi litt utfordringer for ATC om det kommer fly med korte mellomrom inn til spesielt RWY07 ettersom at det gir backtrack. :) Ålesund lufthavn ligger også like borti hugget her, sammen med Kristiansund Kvernberget og Ørsta/Volde Hovden.

Da er det bare for meg og Snorre å ønske dere hjertlig velkommen til vårt lille "Miniprivateevent" på nordvestlandet :) Klarer vi å fylle Molde til randen? ;D

Dato: 11.mai 2011

Tid: Senest 1900-tidligst 22-00

Bemanning:

Molde INFO- 119.950

Vigra APP - 119.850

Velkommen :) :)

PS: Om noen er fristet til å ta noen andre posisjoner rundt, er dere jo selvfølgelig velkommen til å gjøre dette :) Jo flere ATC, jo bedre og mer interresant for pilotene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...