Svale Andre Leren Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hei alle. Jeg og Snorre har bestemt oss for å se om vi klarer å trekke til oss litt trafikk opp til nordvestlandet. Snorre er nybakt Approach kontroller, og vil bemanne Vigra APP. Jeg kommer til å sitte på Molde AFIS. Dette gir muligheter til å ta seg en fin tur til/fra den lille byen mellom de flotte romsdalsalper, om du så velger VFR eller IFR. Tar du deg en VFR tur, er det mange flotte fjorder og fjell å utforske. Skulle du komme på besøk med en litt større maskin, så er det en utfordrende beligenhet mellom fjell og inni fjorder. Dette gir jo også noen riktig morsomme, interresante og utfordrende departures. Molde har en kort rullebane som kan gi litt utfordringer for ATC om det kommer fly med korte mellomrom inn til spesielt RWY07 ettersom at det gir backtrack. Ålesund lufthavn ligger også like borti hugget her, sammen med Kristiansund Kvernberget og Ørsta/Volde Hovden. Da er det bare for meg og Snorre å ønske dere hjertlig velkommen til vårt lille "Miniprivateevent" på nordvestlandet Klarer vi å fylle Molde til randen? ;D Dato: 11.mai 2011 Tid: Senest 1900-tidligst 22-00 Bemanning: Molde INFO- 119.950 Vigra APP - 119.850 Velkommen :) PS: Om noen er fristet til å ta noen andre posisjoner rundt, er dere jo selvfølgelig velkommen til å gjøre dette Jo flere ATC, jo bedre og mer interresant for pilotene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Herlig tiltak! Kanskje jeg setter meg på en APP et sted Må få ratingen min først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Kjempe, Reidar Av ulike årsaker har vi bestemt oss for å flytte eventet til 2000!! Kom Kom å fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Høres artig ut, kanskje jeg får tid til å komme innom en tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Bra at dere arrangerer events, men dere kunne sagt ifra litt før =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Til å vere et "impuls" event så er nå 2 dager ganske bra Stå på guta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Mulig eg hoppar på som Vigra TWR iløpet av kvelden om ingen andre sit der. Men blir neppe før rundt 2100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Mulig noe spennende svipper turen innom Molde ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Kvernberget APP på meg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Da er ihvertfall jeg og Reidar åpen. Men hvor er Svale? Jo, han har punktert. Han venter på å bli hentet, men han kommer om et kvarter EDIT: Der var han også på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.