Per-kristian Jensen Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Heisann! Jeg har et lite problem med FSInn til FSX. Jeg får koblet til VATSIM, men ser fortsatt AI Trafikk og standard ATC. Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg tror det er sånn det skal være. Vil du ikke ha AI må du skru det av i fsx/addon. Og standard ATC??? Den er vel der hvis du vil at den skal være der. Mulig jeg har misforstått deg. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Takk, PK. Har samme problemet.. Jeg har Windows7 og 64 Bit.. Bruker Squawkbox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Prøv å trykke på 'FSInn' øverst i 'FSInn control' panel, slik at FSinn får connectet seg til FS ("Connecting to multiplayer session via lobby") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Har prøvd det. Skal prøve å reinstallere FSInn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.