Erik Karlsen Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg fikk en gang en link til et hotell ved Heathrow. Er det noen som har den linken forsatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Vet jo ikke hvilket hotell du tenker på. Jeg hadde en natt på Prermier Inn som er like ved 27R. Tvers over fra BA Maintanence Hangaren. Virker som en populær plass for det var ganske mange som var innom på jordhaugen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Det jeg husker, er at det var et hotell som hadde lagt til rette for spottere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 http://www.spottinghotels.com/spotting-hotels/lhr-london-heathrow-renaissance-heathrow/ M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Takk for hjelpen Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.