Gå til innhold

Virtual Norwegian!


Jan Roar Kvaal

Anbefalte innlegg

Heisann Jan Roar,

 

Om du melder deg inn hos oss og da har du tilgang på våre interne sider med ruter, annen info og selfølgelig acarsen vår, acars er det programmet vi bruker til å logge flightene våre.

 

14b8420bd6ca51cb59571950dd40636a2.jpg

 

Om du lurer på noe mer spesifikt så ta gjerne kontakt på mail til meg jantore(at)virtualnorwegian.net

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Høres ut som real life det her Reidar. I min bransje så heter det riktignok slik ut: "Her er nøklene, der borte sammen med andre vogntog står vogntoget som du kan ta og her er papirene til lasten som er lastet på vogntoget" KJØR NÅ!!!!! For lasten skulle ha vært levert igår og ring meg når du er ferdig!!!! :grin:

 

Back On topic: Dette virket interessant å melde seg inn på. Flyr som oftest med Wilco 737-300 i Norwegian sitt livery frem til Ifly eller PMDG kommer med sine nye fly til FSX. Er det begrensninger mtp. antall medlemmer o.l. i Virtual Norwegian eller er det fritt frem for alle til å delta så sant dem er over 13 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er velkomne og det er fritt frem så lenge man er over 13 år.

 

Vi prøver å holde terskelen lav i forhold til krav til flygingene sånn at ingen skal bli avskremt i fra å prøve.

 

Vi har en regel om 1 flight per 30 dager(men så lenge vi får kontakt med piloten så er vi veldig snille med den regelen.)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel. Jeg prøvde å registrere meg på Virtual Norwegian jeg, men fikk opp et spørsmål på slutten : "What's the lastname of

the CEO of the real airline?" Så dette gav jeg opp. Synes slikt er unødvendig for å registrere seg. Det gjør det veldig tungvint for oss som ikke vet hva dette "CEO" er for noe. Synes Virtual Norwegian burde gjøre registreringen enklere istedet for å ha dette tullespørsmålet på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at du syntes dette er tull, Carl. Dette spørsmålet dukker som sagt opp for å fohindre at spambots registrerer seg og sprer masse fanden.

Dette er ganske normalt på de fleste sider som krever registrering.

 

Nå som du vet svaret så kan du jo prøve å registrere deg på nytt?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke særlig populært at noen små sitter å leker sjef på forumet heller, og sier hva alle andre skal gjøre! Send en PM i stedet om dere er misfornøyde med noe noen andre har gjort/skrevet! Og helt enig med Oscar.

 

Har du endre URL-adressen, Oscar? Du går på "options"-->"settings" så skal det være to internett adresser der, hvor det mest sannsynlig står ".com" bak. Der skal du i stedet sette inn ".net"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clay: Les manualen om hvordan du bruker ACARSen, men i korte trekt: Tast inn rutenummer; foreks NAX631 og trykk på søk, da henter den data fra siden vår. Etter det legger du inn hvilket fly du bruker og flyvehøyde.

 

Jan Roar: Du kan bruke ts.vatsca.org og virtual norwegian avdelingen der.

 

Ellers er det text chat i acarsen på "online" delen og så har du forumet vårt som jeg hadde satt pris ble brukt til spørsmål som dette.

 

Vi har også eget support center som vi bruker å besvare spørsmål relativt kjapt. Gå til virtualnorwegian.net > communication > support center.

 

Ber om at FS.NO ikke bli brukt til support for VN.NET...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står hvordan du skal registrere deg på forumet når du trykker på register, og det er "NAX123 - Navnet Ditt" hvor du da bytter 123 med din brukerid og navnet ditt med..ja, ditt navn :grin:

 

Det står at det blir rejecta om det ikke er registrert slik, og jeg har sletta 5-6 stk den siste uka som ikke har lest reglene, og da tipper jeg du er en av de for det ligger ingen flere inne til godkjenning nå. Og ja, det står med stor rød skrift inne på forumet FØR du trykker på "I agree to these terms" hvordan brukernavnet skal se ut.

 

 

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...