Benjamin Hennes Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei Eg og Aleksander Milde fra forumet hadde oss en liten flight i PNW for noen timer siden, og da ble det jo som vanlig tatt et par screenshots av fotografen på turen :grin: Og som vanlig liker han å dele sine bilder med andre Turen gikk i denne rekkefølgen: Port McNeill CAT5 Woss CAK4 Campbell River CYBL Courtenay CAH3 Evt. Kommentarer er over bildene Preflight mens eg venter på Aleksander (Turen ble gjort på FSHostclient siden han ikke fikk connecta på Local Network) Da var vi kommet oss trygt i lufta Nydelig landskap dette! Field in sight and gear down! Short final. TøtsjDæon! Har parkert mens Aleksander utfører en proff landing :grin: Vi ventet til kvelden kom før vi satte kursen mo CYBL Og da var vi igjen i luften og landingshula igjen. Flott stemning :blush: Gjør klar for landing på Campbell River som er der vi ska overnatte Touchdown! Neste dag var det fortsatt nydelig vær og vi satte straks kursen mot siste stoppested som var CAH3 Liftoff og Aleksander følger på bak meg Enroute. Grunnet bildebegrensing kommer resten om to strakser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Del 2 Short final. Da var vi landet og ett gruppebilde hører med når det er 2 nydelige fly som er samlet Aleksander fikk ett bilde av landingen min så slenger det og med Add-ons som er brukt på turen: Pacific Northwest (PNW) Carenado C182 Skylane Zinertek Airport Environment X. Takk for meg igjen! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Takk for meg, igjen! :grin: Takk for knallflotte bilder, igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Flotte bilete. Men eg saknar å sjå innafrå cockpit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Takker Her har du Torstein: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det var noen fine turer, takk for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ser du gløymte å skru på radioane dine Benjamin :grin: Ser ut til at du kosar deg på tur sjølv om du ikkje får prata med folk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Radioen het Teamspeak 3 for kvelden den :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.