Per-kristian Jensen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 For en stund siden fløy jeg en tur med A380, fra Dubai til London for å teste mergen min. Her er noen bilder fra turen. Boarding ved gate F22, catering er på vei. Har aldri sett catering bilen strekt så høyt opp Push and start Holding short rwy 12L Airborne Da er man på cruise godt på vei mot Europa, sålangt fungerer mergen utmerket. Short final 27R at Heathrow Ikke langt igjen nå Parked shutting down at the gate Det var det, lenge siden jeg har postet bilder nå og merker det på "historie" skrivingen min hehe. Addons brukt: FlyTampa Dubai Project Airbus A380 Aerosoft AES UK2000 Heathrow Active Sky Evoultion Wilco Airbus Evolution Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nydelig bilder, PK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lars Johansen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Flotte bilder av en nydelig kjempe Det var jo stilige trær på Heathrow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ja trærne var stilig . Har vært borti di der før. Du har helt sikkert inne noen trær til en eldre fs utgave. Søk de opp og slett den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.