Gå til innhold

NASA Dryden T-38 Talon


Anbefalte innlegg

Noen har sikkert fått med seg at jeg på nytt er involvert i prosjekter med Milviz. På samme måte som for deres Cessna 310, så lager jeg teksturer til til 2 nye fly (uten å ha kommersielle interresser i disse prosjektene). I øyeblikket er det NASA Drydens T-38 det dreier seg om. Det er et stort betateam som jobber med dette, hvorav minst 2 har bred erfaring fra T-38. Prosjektet er kommet ganske langt, men forsatt er det mange detaljer som skal på plass. Det er et kresent team som tester denne modellen. Og det er detaljer og karakteristikk dette dreier seg om. Dette er flyet som «snakker» til deg, alt etter som hvordan du behandler det. Tør ikke si noe om release ennå, men det går fremover :grin:

 

I tillegg til denne NASA Talon'en, kommer jeg til å lage noen USAF liveries - samt en eller flere av Thunderbirds sine Talons.

Disse blir en del av pakken som kommer med utgivelse.

 

n8.jpg

 

n3.jpg

 

n11.jpg

 

n4.jpg

 

n9.jpg

 

n1.jpg

 

n10.jpg

 

n6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

AAAAAAH !! Seriøst knallbra Gunnar, dette er til å få ståpels av. Det er mye som sier at denne modellen kommer til å bli en utfordring for familien, det blir jo som å invitere elskerinnen hjem..... Har hatt et øye på "utviklingen" borte i uthuset, og jeg kjenner forventningene stiger til spennende høyder.

 

Ser jo ut som du får fly den mens du painter, er det lov å røpe noe om erfaringene så langt?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen!

 

Paul André: Jeg har planer for en svart T-38:

Black T38

 

T-38A er en trainer, og den kommer ikke med våpenutrustning.

Men, duverden for noen egenskaper. Betateamet til Milviz består av flere piloter med militær bakgrunn - hvorav minst 2 på T-38.

Det formelig koker i diskusjonene internt i teamet, og kravene er tøffe (og helt på grensen til hva det er mulig å få til i FSX)

 

Korrekt simulering av egenskapene til denne modellen er veldig høyt prioritert.

 

Jeg har planer om å lage alle 6 «Thunderbirds», så da kan vi vel kanskje teste formasjonsflyging :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Denne tråden blir bare bedre og bedre for hver gang jeg kikker innom, og det gleder meg at du er med i et slikt profft team som painter Gunnar !! T-38 er en viktig del av vår flyhistorie, da de fleste av våre jagerpiloter ble utdannet på dette flyet i flere 10-år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...