Benjamin Hennes Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hei Her kommer noen bilder fra en tur med Icelandair 752 fra Flesland til Keflavik som eg hadde i går kveld Håper dere liker de og legger igjen en liten hilsen :grin: Kommentarer over bildene TF-FIY er klar til Business... Mitt første tail bilde faktisk må si eg var fornøyd med resultatet. Taxer til 35 for T.O. Liner opp på RWY. Rotate... Ligger vi på cruise i solnedgangen. :blush: Entrer Island som dere kan se. Starta descend ned mot Keflavik. Touchdown! Parked at gate. Add-Ons Qualitywings 757 Cloud9 Bergen Norway Quality og Scenic Iceland X Takk for meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fine bilder, Benjamin! :grin: Bra kvalitet på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fint fly og fine bilder! Har du malt det selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kjempebilder Benjamin. 757 i Icelandair sine farger er ei nydelig dame. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Mats: Tusen takk Jens Leo: Nei denne finner du på denne siden: Liveries QW757 Paul-Andrè: Takk den er veldig fin den painten der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Du serverer strålende bilder, Benjamin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg må få lov til å si det.... STEIKE Kjenner jeg blir Meget! misunnelig Er det FSX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Andreas: Takk Det varmer i hjertet :blush: Aleksander: Det du sier der gør meg mer motivert til flere bildeserier! Svale Andre: Jepp, dette er godeste FSX ja PCen begynner å ta på årene, men den funker knall fortsatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Er dette payware 752 fra Quality Wings? Det kan da ikke bare være våren - nå kjenner jeg at jeg får lyst på dama. Er du fornyd med henne ellers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Er utrolig fornøyd med denne doningen, Jens Leo Oppfører seg som en drøm i luften Bra systemsimulert, men LevelD er hakket bedre... Kan regnes som ett sikkert kjøp vil eg si! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hmm. Jan Eggum har vel rett: det fins så mange damer - og så alt for lite tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Nydeliiige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Må si at du begynner å få ganske bra kvalitet på screenshotsa dine, og det ser ut som om du har en grei rigg til å kjøre FSX på. Fortsett slik, så gleder vi oss til å se flere dokumentasjoner fra deg. Og så ser jeg at du har begynnt med Vatsim Er det en kommende pilot vi har bak spakene her eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Skikkelig fine bilder Benjamin! Nå fikk jeg lyst til å fly 757 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Marius: Tusen takk for det! Paul-Andrè: Ja, PCen går så det griner den Sliter ikke på vatsim med IFR, men det er vanskelig med VFR siden eg flyr så mye VFR på MP`en og da vil man fly litt nærmere enn det er lov på Vatsim :grin: Ang. Pilot: "Den som lever, får se" Even: Forstår eg godt at du vil :grin: En av de fineste fuglene som finnes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 30. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 30. april 2011 Kjempefine bilder Benjamin :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Flotte greier.Er vel ikke lenge før Aerosofts Keflvik X,og FS9 blir ferdig nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 1. mai 2011 Flott reportasje Benny. Nå blir det dilemma, skal man satse på å bli pilot eller fotograf..... :grin: ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Odd Magne: Takker Lars Petter: Ja, gleder meg til det kommer! Ernie Takker... Kall meg Pilot då blir eg fornøyd vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Knallbra bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.