Gå til innhold

Beste ADDON fly/cockpit?


Kjetil Olsnes

Anbefalte innlegg

Det begynner å komme en del komersielle varer på markedet nå, så du må rett og slett finne ut vilke flytyper du liker å fly.

Er det GA som står øverst kan du ikke la være å kjøpe DF's C177 Cardinal som nå også fåes med både RG og FG. FSD's Sceneca V har jeg også hørt mye fint om uten at jeg har denne selv, og kan derfor ikke uten videre anbefale den.

Er du interesert i større jet- og propliners kan du jo gå til innkjøp av DF's 737 som er 'top-notch'. PSSHar jo sin aldeles fantastiske a320 familie som absolutt er å anbefale. PSS slipper om ett par dager en Dash 8-300 som ser aldeles makalaus ut.

Er du interesert i de største fuglene har du jo PSS sine 777 og 747 tilgjengelige for fs2002. Og selvfølgelig Wilco sin 767.

Så det er mye å velge mellom. "[blink]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PSS A320 familien er det beste jeg har kjøpt!

 

Har:

 

Dreamfleet 737-400

PSS Airbus

 

Synes begge to er like bra!

 

[ 16.12.2002, 18:38: Endret av: Haavard D. Solberg ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Haavard D. Solberg:

PSS A320 familien er det beste jeg har kjøpt!

 

Har:

 

Dreamfleet 737-400

PSS Airbus

 

Synes begge to er like bra!

Beklager at jeg kverrulerer mot deg på dette, men du skriver øverst at A320 fra PSS er det beste du har kjøpt, mens du under her skriver at Dreamfleet 737 og PSS A320 er like bra... Am I missing something? "[blink]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Øystein Eker:

Hvorfor hype opp kjøpeprogrammene? Det er minst 3-4 fly som er bedre enn kjøpefly (Ref DC9). Prøv disse først - og finn ut hva du savner, før du kjøper.

Hvilke da? Er det _noen_ freewarefly som er bedre enn _noen_ payware, eller er det 3-4 freewarefly som er bedre enn både PIC, Dreamfleet og PSS? Såvidt jeg vet er det ingen freewarefly som har en skikkelig FMC.

 

Jeg stemmer forresten for PIC hvis funksjonalitet og realisme er viktigere enn 'eyecandy'.

 

[ 16.12.2002, 21:05: Endret av: Øyvind Hansen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha FMC så må du åpne lommeboka - Eneste seriøse er 767PIC + fordel- ferdig patched. Men det er mange fly som ikke har FMC originalt og dermed gir mer nav utfordringer. Her er det flere som matcher kjøpefly - se diskusjon rundt DC9 et annet sted her.

Falcon50 bommer litt på descend (95%) -men er ellers 100%. Interiør matcher kjøpefly.

 

DC3 til Visser er det heller ikke mye å utsette på.

 

Det er mange flere - sjekk Bears utvalgte fly på Avsim.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

quote:

--------------------------------------------------------------------------------

Opprinnelig postet av Haavard D. Solberg:

PSS A320 familien er det beste jeg har kjøpt!

 

Har:

 

Dreamfleet 737-400

PSS Airbus

 

Synes begge to er like bra!

--------------------------------------------------------------------------------

 

Beklager at jeg kverrulerer mot deg på dette, men du skriver øverst at A320 fra PSS er det beste du har kjøpt, mens du under her skriver at Dreamfleet 737 og PSS A320 er like bra... Am I missing something?


OISAN ble litt feil her. he he he "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Andreas Grindvoll:

Har en følelse av at PSS A320 er gørr kjedelig. HAr prøvd den én gang etter at jeg kjøpte den og Dash 8.

Programmerte FMC fra Andøya til Bodø. Fikk klusset det til å ruten ikke var kontinuerlig. (DISCONTINUITY) eller noe slikt... anyways.. Flyet fløy av seg selv like fordømt. Tok av og landet. Kjedelig!

Hei!

 

Jeg tror ikke du er den rette til å fortelle om PSS airbus siden du bare har fløyet EN flight fra Andøya til Bodø. Forresten så har ikke Airbus FMC, det kalles MCDU "[smil]"

 

Importer en FP fra fs2002 så får du ikke "DISCONTINUITY" "[stort

 

Jeg har fløyet veldig mye PSS Airbus og synes det er et bra panel. Men det viktig å lese ganske godt gjennom manualen, fordi det ganske store forskjeller på Airbus og Boeing.

 

----------------------------

 

Hilsen

 

Geir Fjellro Løitegård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...