Ola Haldor Voll Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 La den ut i X-Plane-delen av forumet, men antar det er litt snevert publikum der ift. her.. Min første tur fra flyplass til flyplass med waypoints programmert i en FMC app for iPad. Flyet fløy seg selv fra punkt til punkt, inkludert landing. Jeg flyr for det meste VFR i mindre fly, men ble mektig imponert når jeg som "luftfartsidiot" greide å få det til å gå på automatikk. Stort sett kun throttle som ble justert av og til. Dette var gøy! Dette er brukt i videoen. - AirTrack plug-in / iPad app - Dash 8 Q400 - REXPlane (skyer og atmosfære) - ENVA scenery (veldig utdatert, men bedre enn ingenting..) Tilgjengelig i HD - 720 og 1080. [video:youtube]YuiFubiH3nY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Stilig! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Fin video! Vurderer nesten å skaffe meg X-plane selv nå.. Får man tak i AIRAC oppdateringer til denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ser bra ut. Går nok for X-plane når jeg gjør mitt flightsim-comeback Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hvorfor gikk propellene så hakkete Ola? Er det opptaket som gjør det eller er flyet sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Det er en blanding. Frekvensen på propellene matcher ikke frekvensen på opptaket, dvs. 30fps.. Fra enkelte vinkler hakker det noe også, spesielt om man panorerer rundt flyet. Ellers er det en enkel fix på det som ligger på forumet deres for de som ikke liker å se propellene uten motion blur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Var det autoland med Dash? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Ja :grin: Det måtte jo prøves.. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 26. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 26. april 2011 Fin video Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Nydelig video og fin grafikk Rart det ikke er flere produsenter av FS-fly til X-Plane egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Paulo, har du tittet innom x-aviation.com ? Veldig fine fly i den butikken. Carenado har begynt å lage for x-plane også. Finnes andre som lager payware for XP, men min erfaring er at de ikke er verdt pengene. Er man heldig finner man et og annet gullkorn på x-plane.org, men de er det få av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg tenkte mer på airliners og IFR-fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Det kommer, det kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.