Ole Helberg Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Miner om flydagen på Kjeller. Den er i år satt til den 29 mai. Flydagen Er jo ikke det store stevnet, men synes likevel det er en hyggelig dag å få med seg. Anbefaler tildlig ankomst med kr 350,- slik at man får med seg en tur i Dakotaen. Har fire turer selv, men blir aldri lei. (har de 5 turs pin tro :cool:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det blir vel tur i år også, det er en fin anledning til å få børstet litt støv av fotoutstyret etter vinteren om ikke annet. Jeg syns dog fortsatt at de burde kutte noen av de innslagene man ser på hvert eneste airshow her i landet år etter år og heller bruke pengene på å leie inn noe mer interessant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ser at danske Baby Blue er listet opp som sannsynlige deltakere på Flydagen.no, det er kult. De er jo ikke akkurat Red Arrows, men alt av utenlandske deltakere er et pluss i boka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Umåte (!!) trivelig på Kjeller hvert år med denne Flydagen. Tydelig at her er det dugnadsånd og 'over gjennomsnittet' interesse for fly. Mange av de andre "flydagene" rundt om blir litt kjedelige fordi flygere, arrangører og deltakerne er mest interessert i eget fag og egne interesser (noe man ikke kan fortenke dem i), men den årlige dagen på Kjeller legger i like stor vekt på å underholde oss blant tilreisende og publikum. Og jeg tror jeg har overvært det meste av slike arrangement i Fedrelandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander.Rønning Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Selv om det stort sett er det samme programmet hvert år, så liker jeg svært godt å være på flydagen! Først og fremst for å dyrke hovedinteressen min, men også fordi jeg føler at jeg viser at jeg setter pris på alt det dugnadsarbeidet som er lagt ned bare ved å gjøre noe så enkelt som å møte opp! Jeg syns det er utrolig flott at det faktisk er så mange ildsjeler i dette vesle landet, som deler min interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Glad jeg var der da Mustangen fløy.Noen som vet mere om SHF sin P-51 eller?Siden til SHF er ikke akkurat oppdatert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Den ble lagt ut for salg tidligere, men jeg er usikker på om den er solgt eller ikke. Det er vel bare Biltema sin Mustang som fortsatt flyr i skandinavia(?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.