Simen Elvestad Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Tenkte jeg bare skulle vise dere dette. Han har vist filet litt feil idag :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Det hender at ikke flightradar oppdateres. Hvis jeg ikke husker feil er SAS7XXX charter callsign. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Elvestad Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Jada, er nok det! Virker som at han skal til Gran Canaria. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Stemmer ser du SK7XXX er maskinen chartret. hvis de hadde filet feil, hadde vel noen fanget det opp under veis. Jeg holder en knapp på at feilen ligger hos flightradar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg holder en knapp på at feilen ligger hos flightradar. For min del er den knappen rimelig voksen av størelse! Men flyr ikke SAS til Sharm El-Sheik til vanlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Ikke fra Gardermoen ihvertfall. Det er ikke uvanlig at slike feil oppstår på Flightradarn. Det får vi leve med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 De flyr/fløy ukentlig dit fra Bergen hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.