Paul-André Tilrem Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Litt på sparket tur med landinger oppe i Himalaya. Scenery og fly er levert av Aerosoft, og begge deler anbefales for alle som ikke har Twin Otter og Lukla X Meg og Benjamin trygt nede Kampesteiner som sikkerhet for ikke å falle utfor stupet :whistle: Melding om skadete turgåere oppe på basecamp etter at en Mil-8 Hip har krasjlandet, så ambulansetur var påkrevet. Tynn luft her oppe på 17.500 fot :crazy: Nede på Lukla igjen Turen tilbake til Kathmandu i nydelig kveldsstemning og skyer Shutdown checklist complete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Herlige bilder Paul-André. Kjenner jeg fortsatt er utrolig rusten bak yoken.. men det kommer seg vel etterhvert. Når jeg er fornøyd med min egen flyging kommer det bilder fra meg også... akkurat nå har jeg mer enn nok med å fly og friske opp kunnskapene... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Noen få bilder fra meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 17. april 2011 Her er mine bilder Se Slideshow Klikk her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 18. april 2011 Fine bilder, utvilsomt en morsom og utfordrende tur. Rakk dessverre ikke å bli med, men så har jeg hverken Lukla eller Twin Otter, så jeg haddde neppe hatt noe utbytte av turen heller....? ( ...men jeg har real erfaring med Twin Otter i Himalaya :whistle: ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Hæ, har ikke Bodø's store sønn og Værøy's konge Twin Otter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 18. april 2011 He he, har kjøpt Twotter`n 2 ganger, men etter oppgradering av PC mistet jeg herligheten, og synes det var i drøyeste laget å kjøpe den enda en gang :tired: . Nå begynner denne modellen faktisk å dra litt på årene, og det har kommet så mange nye fristelser, at jeg syntes det var på tide med noe annet :whistle: . Forresten, hva mener du med Værøys konge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Takk for flott opplegg, Pasi Her kommer noen få Screenies fra meg og: Et fra startplassen Kathmandu... Riktig skrevet eller??? Etter en Bumpy Ride av en landing på Lukla :grin: To ekte "Flyspottere" står og ser etter flyene når de kommer inn på rekke og rad Og da va alt frå meg for denne gang :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Forresten' date=' hva mener du med Værøys konge?[/quote'] Etter dine guidefortellinger fra området når vi passerte over der i 208 like etter at den kom ut, så tenkte jeg at det var et passende navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.