Fred Solli Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Vi hadde Gardermoen som utgangspunkt for å teste inn- og utflygning etter point merge og det var en morsom opplevelse å fly de nye rutene. Her ett par bilder fra turen. Her taxer Martin, Jan Arild og jeg opp til rwy17 på ENBR. Hyggelig at du er med igjen Jan Arild Her er Martin klar for takeoff. Skikkelig nostalgisk paint på denne MD-11'en. Nå vil sikkert noen arrestere meg å si at SAS aldri fløy MD-11 og det er helt riktig, men DC-10 fløy de så i mangel av den god DC-10 modell er ikke MD-11 fra PMDG å forakte. Turen ble avsluttet på Værnes der Kjell og jeg parkerte for kvelden. Takk for laget. PS. Er det noen som vet hvordan jeg kan få fjernet snøen fra trærne, og da mener jeg manuellt fordi "season tools" fra Aerosoft er ikke operativ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Flotte bilder, Fred! Ble bare ENZV-ENGM for meg, men det va gøy :grin: Eg lasta ned updaten til ENVA (1.01), men det kom ikke Automatic Season Changes sånn som det stod det skulle... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Snøen har jo ikke smelta helt enda! Det er jo realistisk for pokkern! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 14. april 2011 Her er mine bilder fra turen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Trur dei bør støvsuge rulle- og taxebanane sine :grin: Men flotte bilete var det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Fine bilder. Fikk neste lyst til å tørke støv av md 11 igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.