Gå til innhold

Ifly?


Oscar Farias Ramos

Anbefalte innlegg

Jeg liker dette flyet meget bra, jeg visste ikke om det heller. Fant ut av det for 2 dager siden og det var ikke dyrt til fs9 heller.

 

Jeg har også (for en stund siden) kjøpt maddog 2008 md 80, dette flyet er ikke like bra som ifly i mine øyne, det er mulig at det er fordi jeg er mer vant til 737 pfd/nd settingmuligheter. Dessuten er flyet fra 80 tallet og ikke alt går like glatt for seg (dette er bra simulert). Jeg er ikke fornøyd med kundeservice til maddog 80 heller, idag har jeg hatt vanskeligheter med å oppdatere flyet. Man blir promt med forespørsel om kjøpskoden når man skal oppdatere, jeg skriver inn dette men blir ikke godkjent, har sendt mail og venter svar om minst 4 dager.

 

 

Er det noen som mener noe om maddog 80 flyet?

 

Kan noen gi meg tips om hvor jeg kan finne / lage ruter ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FlyTheMaddog er fantastisk simulert! Det er ikke en maskin du blir kjent med på første flight, men jo mer du flyr den, dess gladere blir du i den!

 

I start menyen finner du en link som heter Fly The Maddog 2008, der inne finner du Management & Setup. Den bruker du for å lage rute, beregne fuel, og klargjøre flyet for neste flight. :)

 

Synd med kundeservice, at det skal ta så lang tid. Men forhåpentligvis vil det ordne seg, slik at du også får se sjarmen vi alle er så glad i, i denne maskina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bruk for all del ikke rfinder. Sjekk alltid med vroute først, rfinder bør bare være en nødløsning. De fleste rutene i vroute er hentet fra ekte flightplans og kvalitetssjekket opp mot siste AIRAC, mens rfinder genererer ruter selv som ofte blir helt feil i forhold til bla. SID og STARs. Se for eks. denne ruten fra ENVA-ENGM fra rfinder som visstnok skal være laget etter AIRAC 1104(den nyeste): TGA UM609 GIMEX UP600 ATLAP UP615 TOR - For det første svinger man ikke nedom Torp når man skal fly fra Værnes til Gardermoen, og for det andre så er det ingen STAR som går inn til Gardermoen fra TOR lenger. I tillegg er rfinder ruten mer enn 130 nm lenger enn vroute ruten (TGA M609 BELGU) som er hentet fra real world.

 

Forresten så anbefaler jeg vRoute Premium. I den har du fuelplanner, lenker til kart og scenery for de flyplassene du flyr mellom, kart hvor du ser online Vatsim aktivitet, oversikt over vatsim events+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...