Gå til innhold

Min nye Boeing


Anbefalte innlegg

Som jeg skrev over realisme i flyets flyveegenskaper.

det er stor forskjell, og jeg skal nok kunne påberope meg mange timer i skikkelig fly simulator, og nå i dag fikk jeg æren av å få beta teste software for pmdg! Og det gjenstår noe småtteri med irs systemet, etter det er den klar til realese. Da skal du få se forskjell :) Men godt dere fs9 er fornøyd med ifly. Jeg ser også frem i mot ifly's realese i juni måned ca på FSX utgaven.. den tror jeg kan bli noen hakk bedre en fs9. Er jo lov å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A couple of things you should know:

 

1) The team is full and we are not soliciting for new members.

2) The turnover is extremely low, so we do not anticipate adding new members in 2011.

3) Generally speaking the process for joining our beta team is not triggered by someone asking us to join.

4) When we wish to add new members to the team, we generally approach individuals in the forum who have developed a relationship of trust and candor with us, but who are also active, positive participants in the forum while being friendly, supportive and helpful.

 

Sakset fra PMDG Forumet

 

At du Olav fikk vite senest igår at du var betatester for PMDG har jeg liten tro på. Ettersom dette ble postet 31.mars 2011.

 

Hva er sjansen for at DU blir betatester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette mener jeg er bedre på IFLY sin Boeing 737 kontra PMDG sin Boeing: Det første jeg merket på IFLY sin Boeing 737, var den fantastiske lyden. Når jeg passerte 10.000 ft og økte hastigheten til 340 knop, og begynte climb opp mot 30.000 ft, så oppdaget jeg at flyet ikke sakker av på speeden, men holder denne helt til cruise høyden. Denne var med en oppstigning på 2300 ft pr min. Under takeoff så bruker PMDG sin Boeing nesten hele rullebanen på ENZV før den setter nesa mot himmelen. IFLY sin Boeing tar av etter å ha kommet knapt halvveis på rullebanen. IFLY sin maskin er faktisk mye bedre og realsitisk enn PMDG sin, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...