Oscar Farias Ramos Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg beklager meget hvis dette er en "overpost". Det er en stund siden jeg har lasta ned sid og star til pmdg. Er det noe spesielt sted dette gjøres? Jeg har allerede kartene(ndac) og siste airac lastet ned fra navigraph, men jeg sliter med å finne sid/star til norske flyplasser. Jeg beklager hvis dette er et mega noob spørsmål. Oscar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Farias Ramos Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Hei Er det fortsatt hos navdata? De prosedyrene virket meget gamle. Stemmer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Om du har AIRAC ifrå Navigraph så inneheld vel den prosedyrane du leitar etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Farias Ramos Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Jeg airac fra navigraph til , men ingen sid star til engm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Farias Ramos Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Ufattelig frustrende , er sånn at dere andre har sid star til norske flyplasser med i 1104 airac? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Er du sikker på at du har lagt in PMDG sin Airac og ikke blingset og f.eks har greid å legge in LevelD sin? Eg har ihvertfall alle de nyeste sid og star på Gardermoen med LevelD 767 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Farias Ramos Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Hei Jada jeg har brukt 10credits (8kr) igjen for å laste ned airac igjen i tilfellet den jeg hadde lasta ned var noe galt med, men ingen sid star til norske flyplasser i det hele tatt. Jeg lurer på hva jeg gjør nå asså hehehe, jeg stikker ut jogger istedet tenker jeg. Takk for svar folkens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Bråtebæk Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Lastet ned siste AIRAC fra Navigraph i går til PMDG..funker helt utmerket den..også de nye SID/STAR for ENGM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav-Moldestad Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 finnes der noen nye oppdaterte engm kart? trenger det nå i allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Nyeste kart for nesten alle norske flyplasser finner du her: https://www.ippc.no/norway_aip/current/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Farias Ramos Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Jeg fikk det til å funke, jeg vet ikke hva som gjorde at det ikke virket. Jeg instalerte pmdg igjen og det virket. Det er rett det med at det er nye noske kart og det er rart av ndac(navigraph) viser gamle oslo kart, men airac instalerer nye sid star til databasen hehehhe, airac og kart stemmer ikke overens. Takk for hjelpen alle sammen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.