Simon Trefjord Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg tenkte jeg skulle hive meg på denne omlakkerings-bølgen av BD5'er. Jeg startet med bare å endre fargene på paintkittet som fulgte med BD5'en, og byttet denne fila ut med tilsvarende fil i ei textur-mappe(som jeg hadde kopiert og endret navn på). Men oppdaget fort at noe må ha gått feil... Noen som vet hva problemet er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Roter Paintkite 180 grader før du saver så tror jeg du får et litt annet resultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jupp det er en rotering der som er feil.. Sjekk hvordan hele bildet ligger etter å ha åpnet Dxtbmp. Roter deretter ditt paint kit etter du ser deg ferdig, slik at det stemmer overens. Da er det bare å lagre og oppdatere forandringer i Dxtbmp for til slutt å lagre det inn i Airplanes mappa. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Takk for raske svar Skal teste det ut så fort jeg får tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Nå har jeg prøvd å rotere bildet i alle fire retninger, uten noe positivt resultat. Det virker som om bildet bare brettes rundt flyet helt tilfeldig uansett hvilken retning... :cry: Jeg har gjort alt dette i Photoshop Elements, så jeg vet ikke helt hva du snakket om Øyvind da du nevnte Dxtbmp... Er jeg nøtt til å bruke det programmet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Sliter med det samme her og, så en litt bedre beskrivelse enn "roter bildet" hadde vært fint. :tired: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Dere er nødt til å laste ned DXTbmp og bruke det for å konvertere texturene over til et format som fsx klarer og lese Åpne PSD filen fra photoshop eller lignende i dxtbmp og på valget image, velger du flip image og så er det bare å lagre det i DDS DXT5 Lykke til, spent på å se resultatet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Takker for alle tips Men kordan får dere refleksjonene fra flykroppen? :confused: Den glinsingen viss dere forstår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Takker og bukker! Nå ser ting en del bedre ut ja Skal legge ut bilder om jeg får til en jeg blir fornøyd med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.