Benjamin Hennes Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hei og takk for en fantastisk flott tur i går! : håper alle likte opplegget Men her kommer noen screenies fra gårsdagens tur i PNW land! (Kommentarer under noen bilder) Klar for takeoff på startflyplassen KAST Astoria Meg først og Paul og Øyvind følger tett bak meg Været lettet jo lenger vi kom mot KKLS Longview Hele gjengen kommer for enda en møljetakeoff fra Longview Måtte bare ta dette fordi det er så pent scenery (Her begynte all moroa med 10 Fots flyging over motorveien dere ser) :grin: Tror det er Øyvind som presser Beaveren "Litte" granne :grin: Hmmm... Mølje Touch and go??? Følger motorveien med Marin rett foran meg... Passerer en flott foss på vei til KCZK Cascade Locks Gjengen samlet igjen på Cascade Ble ingen bilder mellom Cascade og 4S2 Ken Jernstedt, Men her er bilde fra møljetakeoffen Noen som greier å spotte Øyvind "Speedygonzales" Johnslien mellom treerne? :confused: :grin: Istedenfor å fly direct Packwood lå vi inn et stopp på 36WA Bob`s Field, men hadde ingen bilder derifra... her er vi på vei til å passere toppen av Mt. Adams Samla på Packwood før siste leg mot 21W Ranger Creek Siste mølje for dagen Del 2 Kommer om få strakser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Forts. med bilder fra turen BD5`en ble bytta ut med Hangarskip :grin: Et lite landingsforsøk var vel lov til :grin: Nærmer oss Ranger Creek med stormskritt På finale Motoren er sjekket og der avsluttet vi turen for denne gang (noen andre får legge ut et gruppebilde siden eg hadde BD5/Hangarskipet rett foran meg :grin: ) Takker igjen for turen! Bare å legge ut sine egne screenies fra turen Vil også takke for flott oppmøte... Telte for det meste 13 Stk på TS, og det var jo veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 4. april 2011 Takker for en flott tur Benjamin :cool: her er mine bilder fra turen SLIDESHOW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 4. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 4. april 2011 Noen bilder fra meg også. Opplinet til start fra KAST Litt disig i starten.Her er vi på vei opp elva. Etterhvert lettet disen. Siste plass.Ernie har allerede krøpet inn i teltet. Nu må jeg takke for meg for en stund da jeg har begynt nedplokkingen av simmen. Skal til å sette den opp på nytt en annen plass i huset.Dere har vært en trivelig gjeng å møtes ! See you later guys! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 4. april 2011 Kjæmpetur Benjamin, mange artige episoder i går, og jeg håper du tilgir oss den ureglementerte og hasardiøse lavtflyvningen :grin: . Her noen sjåtts fra mitt kamera. Følte meg noe liten mellom de store guttene...... Fra den første møljetakeoffen. Og sånn praktiserte vi navigasjon mellom flyplassene :grin: . Og når vi først var i gang, lot vi oss ikke stoppe av noen høyspentledninger. Dukket det opp ei bru, så dukket vi under. Enda en møljetakeoff, men nå skiftet jeg over til Beech Baron. Mitt gruppebilde, heldigvis var det ikke bare meg som ble liten i denne forsamlingen :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Enda en møljetakeoff' date=' men nå skiftet jeg over til Beech Baron.[/quote'] Når ble Beech Baron énmotors og V-hale da Ernst :whistle: Klare for start Noe disig i starten, men ligger man nært nok ser man hverandre Tåka lettet etterhvert :whistle: VFR :grin: Vasking av fly er nødvendig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 4. april 2011 Når ble Beech Baron énmotors og V-hale da Ernst :blush: ..... det ble den nå nettopp, og sånn er det bare. Det er lettere å døpe om alle Bonanza`er, enn å lære meg de rette navnene... :blush: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Så så, du har sikkert bare spillt for mye Cliffs of Dover :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 At BD-5'en var så liten overrasket meg faktisk, dæven den er liten altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Går den tom for fuel, så er det bare å sparke den inn i beaveren :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 4. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 4. april 2011 Flotte bilder :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 4. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 4. april 2011 Så så, du har sikkert bare spillt for mye Cliffs of Dover :grin: :cool: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 At BD-5'en var så liten overrasket meg faktisk, dæven den er liten altså! Kan ikke si at jeg følte meg serlig stor der jeg sto :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.