Gå til innhold

Sniktitt i malebua..


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Dæsken hain tykjepelk, dette skal anmeldes, og husk æ e lommekjent på Lillehammer, så æ ska faen mæ finne dæ, om så æ ska allarmere både hæren og fiskeridepartementet. Man kan ikke behandle seriøse forum-medlemmer med å harselere slik med personlige skavanker og mindreverdighetskompleks, og jeg har allerede bedt menneskerettighetsdomstolen i Stressberg om å se på saken. Og når det er sagt, så synes jeg denne painten begynner å nå et kunstnerisk nivå som bare din svigerbror (Anders) er i stand til å forstå. Jeg bøyer meg i underdanig ærbødighet for at mitt elendige navn og rykte endelig kan nevnes i full offentlighet, og jeg spør så pent jeg kan, om demses kan være så snill å la meg få disponere denne usedvanlige vakre paint`n. Bodø 15.april 2011. Ernie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. For ett svar Ernie.. :grin:

Sjølsagt skal denne maskina disponeres av deg hvis du ønsker det.

Men da må den finpusses noe først. Dette var bare noe jeg slang sammen i hui og hast mens fliret var i munnviken..

Hvis det er ønskelig kan jeg ta ei økt og pusse litt her og der så den ser litt mere proff ut.?

 

Jeg trodde fordundre meg at en Ferrari 599 var dyr nok som den var jeg, om man ikke skulle gull belegge den.

Vannvittig men kult..

 

Når det gjelder Talbot`en så tror jeg neppe det blir laget akkurat nå.. ;)

Det er kø i malebua og det er nok ikke lenge før arbeidstilsynet kommer og krever at time antallet må ned.. :crazy:

 

Takker uansett for tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Sjølsagt skal denne maskina disponeres av deg hvis du ønsker det.

Men da må den finpusses noe først. Dette var bare noe jeg slang sammen i hui og hast

 

.....hvis DET var resultatet av hui og hast, så lurer jeg på hvor dette skal ende :grin: .

Og jatakk, jeg ønsker VELDIG å disponere barte-painten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Åååååj dæææsken, du jobber raskt :D . Hvor sa du at jeg kunne hente vidunderpainten? På TeamSpeak??

 

Den Piloten var da litt barteløs da

 

Ikke så rart, det der er jo Øyvind, som holder en mer moderne image. Bare vent til jeg har overtatt, jeg henger fortsatt fast i 70-åra :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte svinge noen pensler her igjen, og denne gangen ville jeg gjerne lage en liten tribute til Steina Stolen sin meget pene Corvette Funny Car.

Spirit of Norway.

Husker godt jeg satt som fjortis og leste om bygginga av denne maskina over dammen og ikke minst den første prøveturen.

Jammen blir man fort gammal gitt, fant ut at den ble bygd i 1984. :crazy:

Fant utrolig lite bilder og video av denne maskina, men for dem som evt husker godt var den ikke ulik denne painten..

 

2011-5-3_17-6-43-869.jpg

 

2011-5-3_17-7-44-258.jpg

 

2011-5-3_17-8-37-630.jpg

 

2011-5-3_17-10-0-531.jpg

 

2011-5-3_17-11-2-210.jpg

 

2011-5-3_17-12-6-288.jpg

 

Sånn ble den etter hvert.

Håper dere liker den, og er det interesse slenger jeg den ut sammen med di andre "Racing" paintene på TS.

 

Det begynner jo å bli noen utgaver der nå, men vi får aldri nok av dem eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppdatering.

Jeg har leita og leita etter en Canadian Coast Guard paint til ND sin BO-105 men fant ikke noe til FSX.

Da var det bare å knekke opp noen bøtter med maling og sette igang.

 

Her er ett bildet jeg brukte som mal.

 

mal.png

 

 

Noe mere utstyr på denne maskina i forhold til FSX versionen, men etter en god del træl ( Fikk blåskjerm før jeg hadde lagret det jeg drev med når jeg var nesten ferdig.) ble den seendes slik ut:

 

2011-5-7_15-58-16-617.jpg

 

2011-5-7_15-59-24-392.jpg

 

2011-5-7_16-1-7-907.jpg

 

2011-5-7_16-5-19-247.jpg

 

Det står igjen litt småpjask, det var noe forgrømmade sheize å få til disse svarte stripene på undersiden av hekken. Men det begynner da å ta såpass form at jeg legger ut ett par bilder.

 

Så hva synes dere om min første helichopetter paint?

 

Som vanlig, er det interesse for denne så rop ut og jeg legger den inn i filebrowser på TS.

 

Øyvind..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...