Fred Solli Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hva er det som kjennetegner Pacific Fjords med alle Return to Misty's på plass? Jo all båttrafikk, og da kunne jeg jo ikke dy meg. Jeg måtte ta meg en tur på det våte element og se hvordan sceneriet opplevedes fra den vinkelen. Her ett knippe bilder fra turen. Takk for titten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fine bilder Er båten payware ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Båten kommer fra http://www.deltasimstudio.com/ og er payware. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 NICE Fred Virker som at Misty Mooring øker "livet" litt mere i PFJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kan jo gi nye utfordringer på MP innbiller jeg meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 2. april 2011 Det neste blir vel at vi må ha kystskipper-sertifikat for å bli med på søndagsturene :grin: . Artig vinkling på PFJ Fred, og når jeg tenker meg om, så passer ditt image veldig bra som skipper på egen skute :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.