Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 2. april 2011 Ikke hver dag man får kloa i en ny sim, så dette måtte jo prøves. Førsteinntrykket er så som så. Grafikken er bra, men lydkvaliteten og flightmdl. er langt fra hva vi er vant med i FSX. Begynte forsiktig med noen treningsturer i Tiger Moth. Så bar det avgårde i Hurricane...... ... og etter hvert i Spitfire. Seinere besøkte jeg en tysk skvadron, og ble med på litt "hunting high and low" i Me-109, her de berømte Cliffs of Dover. Vi våget oss såvidt innover det engelske landskapet, men ble rask spottet av RAF, så da var det bare å rømme hjemover ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Pent, Ernst! Skulle ønske jeg kunne ha ting såpass høyt som du har. Så fort jeg setter på trær etc, så har jeg et slideshow. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Pent som vanlig. Skal prøve å poste noen bilder selv etterhvert. Akkurat nå installerer jeg FSX for å se hvordan det flyter i forhold. Kjøpte også A2A Spitfire for å sette den opp mot Maddox sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Dette så jo slett ikke dumt ut Ernst, har du tweaket noe, eller er dette rett ut av boksen? Hvordan er eventuelt fpsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. april 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. april 2011 Skulle ønske jeg kunne ha ting såpass høyt som du har. Så fort jeg setter på trær etc, så har jeg et slideshow. Hmmm merkelig?? Jeg har bare middels innstilling på det meste, men det er både trær og bebyggelse i massevis, og det flyter bra. Men jeg hører at grafikk-kortet setter inn turbocharge :grin: . Har forresten fått meg noen nedskytninger, men det er vanskelig å treffe både fienden og screenshot-tasten samtidig :grin: . Flighten min på scramble over "kanalen". Den tredje Me-110 som fikk juling. Men jeg fikk noen skrammer jeg også, de haleskytterne treffer godt og 110-pilotene er dyktige flyvere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Knallbra bilde det siste der, Ernst. Remind me to never get on your bad side... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. april 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. april 2011 Dette så jo slett ikke dumt ut Ernst, har du tweaket noe, eller er dette rett ut av boksen? Hvordan er eventuelt fpsen? Rett ut av boksen. Aner ikke hvordan man tweaker denne greia :grin: . Det flyter fra akseptabelt til veldig bra. Luftkampene over sjøen er ganske heftig, og Oleg har langt på vei fått til noe som kan bli bra. Men flyegenskapene er ikke så mye bedre enn IL2 og lydkvaliteten er sjokkerende dårlig. AI-flyene oppfører seg omtrent som IL2, så her har det ikke skjedd mye i de siste 5-6 årene :cry: . Tror ikke jeg blir hekta på COD, men man får jo ikke fred med å være helt uten :grin: . Det må mye patching til for at denne simmen skal skinne!! Kjøpte også A2A Spitfire for å sette den opp mot Maddox sin. Når du har flydd A2A Accusim (!) Spitfire, så blir alt annet nedtur . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 kommer ut en patch nå snart som skal fikse performanceissuet blandt annet, samt de skal fikse MP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.