Anders Merch Grønmyr Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det overgår allerede forventninger om 10 fly her så takk til alle piloter, gøy å se noen utlendinger kom oppover også. Det er nok av tid for å ta en flight! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Takker for en utmerket service, og selvfølgelig artig at flere fra utlandet stakk innom. Godt fornøyd! Dette må gjentas!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det var morsomt igår ja Vroute-annonser funker, det får være dommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Tusen takk for all støtte og aktivitet i går! Det var suksess, vil jeg si, og jeg håper dette forteller at det å arrangere et slikt event ikke er en heksekunst. Jeg gjør det gjerne igjen, men dere må bare være "på hugget". Håper vi kan gjenta dette en annen gang, og dere må bare fortelle meg hva jeg kunne gjort bedre. All konstruktiv kritikk mottas med takknemlighet. God helg folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.