aleksander rødland Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Bare en liten snutt jeg tok med mobilen under landing på Gardemoen [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fin video, men LN-KKM er en -300 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Strand Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fin video. Hvilken tlf brukte du? Har selv kjøpt Nokia N8 hovedsakelig pga kamera så håper ikke jeg blir skuffet når jeg begynner å bruke den. Uansett, takk for en fin videosnutt på morgenkvisten. Takk, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Selvfølgelig er den en -300 Vet ikke hvorfor jeg skrev -500 på videoen. Kamera jeg bruker er HTC Desire HD, men av en eller annen grunn ble filmen komprimert etter opplasting så dere ikke får sett den i HD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.