Tom Knudsen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har et lite problem nå, flyet tok av som normalt og jeg tracket flyet ut fra Vigra, men så stoppet det, deretter forsvant det, men piloten bekrefter at han forsetter å fly.. Jeg kan snakke med han og jeg ser han står i departure list og FP list, men ser ikke taggen hans på skjermen. Kan dette ha noe med radar type å gjøre? Bruker RaDS og corrolation mode c-mode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Du bruker da simulert radardekning. Vigra har en del områder med dårlig dekning og blindsoner. Du vil ikke se lavtflyvende fly, ei heller fly som er i radarens blindsone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Radardekningen der blir rettet på i neste oppdatering, tror det var lagt inn litt for dårlig dekning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kan dette også simuleres i Euroscope? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Fikset det med å sette corrolation til Easy VATSIM, da kom flyet opp uten problem, både på bakken og i luften. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det funker ja Tom, men anbefaler å bruke den avanserte modusen Da betyr faktisk "radar contact" noe. -Du får ikke opp callsign på fly med mindre de squawker riktig -Simulerte områder med dårligere radardekning As real as it gets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Ja ja, inntil videre setter jeg den til easy vatsim, da har jeg i det minste litt mer kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.