Timmy Brandt Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Riktigt bra video! http://www.sas.se/tidtillsalu?vst=true Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Interessant video! Men jeg tør påstå at tid for de aller fleste er til salgs. Selv hadde jeg ikke takket ja til å sitte en time for 300kr. Hadde jeg derimot blit tilbudt 30.000 hadde nok svaret blitt annerledes! Det er bare snakk om beløp Men når det gjelder om flyet er i rute eller ikke, da er tid tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 He he, for kr: 30.000.- kunne jeg gjerne ha ventet i flere dager (dersom det ikke hadde vært noe prekært man skulle rekke ja). For å vente én time, hadde defintivt kr: 300.- vært uinteressant - men kr: 1.000.- så hadde jeg helt klart vurdert dette, dersom jeg ikke skulle rekke noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 den reklamen var rett og slett genial =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Strand Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Artig reklame Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.