Gå til innhold

Ipad og FMC


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har kjøpt meg en Ipad, og jeg har hørt det skal være en APP som gjør at jeg kan bruke nevnte Ipad som FMC i FS. Det jeg da lurte på, er hvor finner jeg denne appen.. Så langt har det vært litt forvirrende det hele og helt styr på denne greia har jeg ikke ennå..

 

Kan noen gi meg vink i riktig retning i så fall?.. Hadde vært knall.

 

Den var forøvrig utrolig lett og få lagt inn på PCen.. Gjort på nesten ingenting.. Det har aldri skjedd før med noen dingser jeg har lagt til.. Så Apple imponerer her.. Virkelig imponerer

 

Oddvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med iOS4.3 kunne man endelig få tilbake rotasjonslåsen til bryteren ovenfor volumknappene også.

 

Idioti at det i det hele tatt ble endret til mute ved iOS4.2, men nå kan man jo få velge selv i innstillingene...

 

 

Hilsen T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Får ikke dette til å fungere med FSX altså. Kjører FSX i window mode, undocker mcdu'n og drar denne til iPaden. Men da fungerer ikke touch funksjonen i det hele tatt. Jeg lar noen piksler være igjen på hovedskjermen slik at den oppdaterer seg. Kan bruke musen til å trykke på mcdu'n, men ønsker jo å bruke touch!

 

Har ATI Radeon HD4800 kort og win7 64-bit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må undocke vinduet og sørge for at du har noe av fmc'n igjen på den store skjermen. Da skal det fungere. Altså velge "Undock" på FMC'n.

 

Men jeg sliter fortsatt. Hvis jeg klikker et annet sted på skrivebordet på iPaden, så vil FSX pause og touch funksjonen fungerer igjen. Klikker jeg på FSX vinduet så starter fsx, men touch fungerer ikke på iPaden lengre. Har skrudd av valget om at fs skal gå i pause hvis jeg bytter til et annet program i options..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer tydeligvis ikke godt på FSX dette her, om man f.eks undocker FMC til LevelD og drar denne over til padden så blir alt bare svart og ikke noe kan trykkes på..

 

Prøvde også med default fly og f.eks. radio display men ikke noe der heller..

 

Dårlig saker denne Air Display..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg faktisk fått det til! :o Var firewallen min som plutselig ville blokkere, men det har jeg løst. Leste et sted noe om at den kunne lage en blokkering først etter første gangen man tok AirDisplay i bruk. Og så fungerte det plutselig i FS også :crazy: Rart med PC! Jeg bruker da Wilco A320 og FSX. Fungere som bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...